Glädjetråden

Sv: Glädjetråden

*kl*

Är så glad att jag numera hittat rätt ridning på kossa. Svävade på moln igår när jag red, äntligen kan jag sitta ner i traven! Förut har det liksom bara blivit spänt och trippigt, men nu.... :love: Det blir så mycket lättare att rida när man vet hur det ska kännas! :D

*kl*

Är så glad efter dagens skrittur på ponnyn! Efter ett tag med hosta och snor var hon jättepigg och laddad:). Förhoppningsvis kommer vi igång och kan rida riktigt nästa vecka. Yey!

KL
Tjohoo!
Glad och stolt över min och min halvtravares andraplacering i msvc-dressyr i helgen. Känner mej svävandes på små moln och borde aldrig mera tävla nu så man raskt kommer ner på jorden igen:angel:

Också glad att han ännu är det :)

Själv är jag salig efter att i tisdags åter börjat träna för en GP-ryttare som tävlar internationellt, red för henne när Forsythia var unghäst. Tränade bla piaff som gick bättre än nånsin, och efter passet berömmer tränaren och säget att om vi fortsätter såhär så kommer vi tävla Grand Prix nästa år!!! :love:
Andra tränare som säger det nu!! :banana: Oh hoppas hoppas vi kan klara det!

538661_383611201671378_100000675044408_1164977_168174962_n.jpg

Nej, så roligt med en sådan kommentar! :bump:

Och som hon sätter sig på bilden... Duktig pååånie!

(Och duktig ryttare förstås)

Själv är jag glad att jag inte trillat av på 2 veckor. ;)

KL

Jag är glad idag! En ryttare som jag groomar för då och då bad mig om hjälp med sina hästar på ett meeting (som börjar idag) och igår for jag ut till hennes stall för att hjälpa till att tvätta djuren innan transport. Den lilla rödbruna tyska valacken som jag i hemlighet är väldigt förtjust i blev själaglad när jag dök up, försökte krama mig med halsen och pussade mig i håret samtidigt som han brummade djupt, djupt i magen. Under tvätten stod han och sov, bara för att vakna till då och då och vända på huvudet för att lukta på min tröja. "Hej! Vad bra! Du är fortfarande här!" :love: :love: :love:

Det är så härligt när man känner att de tycker om en! :bow:

Åh, vad kul! :love: Jag tror på er! Ni är så duktiga, så himla roligt att fått följa er utveckling. :bow:

Själv är jag lycklig över att saker o ting börjar falla på plats med min medishäst. Är så tacksam att jag får rida den hästen. :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 598
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 506
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 273
Senast: lizzie
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 761
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar