Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gjorde vår och hästens första start i helgen, två st LB:1 på klubbnivå. Min polle är 6 år.
Som väntat blev han spänd i första klassen, läskiga läktare 'är ju inte att leka med men jag är ändå nöjd, vi fick 58%. I andra starten var han mer avslappnad då fick vi 61,28. Här är en film
Tävlade på hemmaklubben lokal LB:1 och LA:1. I LB'n gick det helt okej.Vi skrapade iallafall ihop 65,51% vilket var 4% mer än förra helgen. I LA'n däremot var han supertrött och det resulterade i sämre takt och form.Fick tre femmor vilket var en mer än förra helgen.Dock fick vi ändå 1% mer.Vi slutade där på 62,10%.
I LB'n knep vi förstaplaceringen.2an fick samma procent men en 7a mindre på allmänn intrycket. I la'n däremot blev vi första utanför då vann istället den som kom två i lb'n.
Kropp & Själ Jag har också varit hos fysioterapeut och fått stötvåg samt skulle göra tåhävningar på en trappkant eller liknande för att stretcha10x3...