Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gjorde vår och hästens första start i helgen, två st LB:1 på klubbnivå. Min polle är 6 år.
Som väntat blev han spänd i första klassen, läskiga läktare 'är ju inte att leka med men jag är ändå nöjd, vi fick 58%. I andra starten var han mer avslappnad då fick vi 61,28. Här är en film
Tävlade på hemmaklubben lokal LB:1 och LA:1. I LB'n gick det helt okej.Vi skrapade iallafall ihop 65,51% vilket var 4% mer än förra helgen. I LA'n däremot var han supertrött och det resulterade i sämre takt och form.Fick tre femmor vilket var en mer än förra helgen.Dock fick vi ändå 1% mer.Vi slutade där på 62,10%.
I LB'n knep vi förstaplaceringen.2an fick samma procent men en 7a mindre på allmänn intrycket. I la'n däremot blev vi första utanför då vann istället den som kom två i lb'n.
Hästnyheter Fast det ÄR ju ett problem ur smittskyddsperspektiv. Om någon förfalskat ett datum på tre dagar kan de likadana göra det på 30, 60 eller...
Hästmänniskan Jag har ju en från verksamhet och den är lika trygg och rar som i verksamhet. Däremot är hon (förståeligt nog) absolut inte förtjust i...