Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag letade också och hittade ingenting. Men så hittade jag detta och blev helt förälskad Var inte alls vad jag hade tänkt mig i förväg men det är sååå snyggt!!!
Jag skulle behöva lite hjälp med att tänka kring färger till mig och min häst. Såhär ser vi ut till vardags:
På tävling brukar jag ha samma sadel, men ett annat träns som är lite mer bling men i samma färgton. Padd är beroende på vad jag har för färger i övrigt. Men det jag funderar över är vad jag ska försöka ha för kläder på mig egentligen? Jag läste en kul artikel i Hippson om färgmatchning och att man ska försöka köra på mjuka färger till en häst som själv har mjuka färger, dvs brunt läder till brun häst t.ex. Men ska hela jag vara brun, det kan ju bli lite väääl mesigt .
Kan det funka med svart hatt, svarta chaps och en skjorta som matchar padd? Eller vad tycker ni?
För att man kanske gör bäst i att hålla en neutral framtoning med natur färger, behöver inte det betyda att man ska vara tråkigt enfärgad som en typ pepparkaksgubbe Det finns många olika mönster och färg kombinationer på tyger så det geren läcker look utan att vara tråkig för den sakens skull =)=)
Vad tycker ni man kan ha till en buckskin kille?
Jag har tidigare kört på svart och brunt inblandat men nu har sadeln en annan ton vilket gör att brunt kanske inte passar lika bra?
Den är något mörkare nu (var helt ny på bilden) men går fortfarande i den tonen.
Han är ljusare när han inte är svett.
En del av er har nog redan sett vad jag grejjat med, men måste dela med mig här också
Köpte mig en triple W show sadel.. och även 1 liter läderfärg......
hahaha det märks det Nej då det ska inte vara någon större fara med det =) Fäller inget alls när man drar med fuktig trasa eller oljar som jag också gjort =)
Jag har kommit en bit på väg för att få ihop något till mig själv att tävla i.. nu är det bara resten kvar.. det ska sys och pillas med endast ca 1000 kristaller
Kropp & Själ
Har märkt att jag rätt ofta läser om onödiga saker. T.ex. nyss i en lokal fac*bookgrupp frågade nån om tips på boende för äldre/dementa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.