Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket skönt namn! Men du, vad var det för sadel du beställde??
Nu har jag äntligen fått lite bilder på skrutthästen.
Agony är 15 år, nyss var hon fyra...
När jag köpte henne som fyraåring var hon ganska lite riden, Jag var rätt kass på att rida så resultatet blev inte så värst bra. Men hon är en tålmodig häst som gillar sin matte så hon har lite överseende med mig.
Men skam den som ger sig, efter att ha varit i LB träsket i många år, bytte vi tränare och under de senaste åren tävlar vi på MSV nivå, dock är jag kass på att tävla, kommer ut på tok för lite sen jag fick barn, dessutom hade dottern en kromosomavvikelse, så det blir som det blir.
På träning är vi dock duktigare, hon byter ner till vartannat utan problem, och ner till varje dom dagar jag är nog snabb. Tramp påbörjat, piaffen hajjar hon, men passagen är svår. Piruetter är oxå sånt som hon tycker är en rätt onödig rörelse.
Mycket trevlig och ambitiös häst som vill göra rätt och som blir tokarg när hon inte får jobba med musklerna.
Högrangad och bestämd av sig, men hon och jag är bästisar så jag får bestämma det mesta. I de fall det kommer såna där osäkra människor så anser hon sig mer kunnig än dom och tar över kommandot
Andra hästar gillar hon knappt, det har funnits några genom hennes liv som är accepterade, men hon trivs bäst att ha egen hage och kompisar som hon kan prata med lite över staketet. Hon är ändå uppväxt i flock, men hon missuppfattade nog något där