Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Hej! Behöver hjälp med vilken typ av westernsadel det är och vad den kan vara värd, nypris? Postar också siffror jag hittade under allt...
Svar
11
· Visningar
3 475
Senast: 4BarsRR
·
Dressyr Funderar på att betäcka mitt sto med De Noir och har letat efter info om honom här på Buke. Har hittat att många är nöjda med sina...
Svar
3
· Visningar
1 385
Senast: Sar
·
K
Övr. Grenar Hej!! Tips på utställningar och hur jag gör!! Nybörjare- har en ettårig welsh mountain hingst jag vill visa. Bor i Nord uppland
Svar
5
· Visningar
2 377
Trav Ja - har ni några sådana? Jag har bokat mitt lågprissto på Intoxicated, hon åker så fort hon blir brunstig. Som vanligt velar vi med...
Svar
11
· Visningar
2 476
Senast: CK
·
Fälttävlan Jag kanske är gammalmodig men i min värld så är terränghinder "förbjuden mark" i alla situationer förutom om du bokat tid tillsammans...
Svar
10
· Visningar
2 786
Trav Har ett 3 årigt travsto som har börjat att bita sig i Ljumsken. har haft hingstar som gjort detta men aldrig varit med om att ett sto...
Svar
7
· Visningar
1 796
Senast: ghost
·
Körning Hur gör man på bästa säkraste sättet? Det som stör mig mest är hur man gör med tömmarna när man måste använda båda händerna för att...
2
Svar
20
· Visningar
7 383
Western Jag har letat på nätet efter tips och filmer på hur man gör. Nyttiga tips? Även hur man får utrustningen blank och tävlingsmässig men...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: Elanor
·
Islandshäst Börjar med min ena då. Álfadís frá Sölvholt f.2007 Betäckt med Hörgull frá Stedja beräknad fölning månadsskiftet Maj/Juni :)...
Svar
1
· Visningar
1 577
Senast: Petronella
·
J
Western Vad betyder AA i samband med westerntävlingar? Jag tänkte anmäla mig till en westerntävling, men är ganska ny inom western. I alla fall...
Svar
13
· Visningar
1 924
Senast: lillaida
·
J
Western Vad menas med att hästen går med öronen under manken? :)
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: JJossan97
·
Dressyr Har Childeric alltid haft latexpaneler eller är det endast på de nyare sadlarna? Jag provade en gammal för ngn vecka sen (sent 90-tal)...
Svar
8
· Visningar
3 762
Senast: Daisy
·
Trav Har testat Pee Wee-bettet på min heta kuse och är toknöjd med resultatet, dock får man ju inte använda det i lopp då det är en...
Svar
2
· Visningar
1 778
Senast: Nominous
·
M
Western Hej! Jag undrar om det finns stall/personer som håller på med Westernridning i närheten av Linköping. Skulle gärna vilja komma igång...
Svar
11
· Visningar
4 661
Senast: ZaNdRoRiA
·
D
Hoppning Undrar lite om hur det är med nollor för unghästar. Har en född 06 som jag var ute och tävlade förra året i avd b, gjorde flera nollor...
Svar
2
· Visningar
963
Senast: denise
·
Western Jag har funderingar angående AQHA medlemsskap.. Jag har hållit på och försökt få rätt namn på mitt medlemskort hos AQHA sen jag gifte...
Svar
3
· Visningar
1 215
Senast: Rosett
·
Dressyr Fyll på när det är dags. Text, bild och film från tävling lägger man här.
4 5 6
Svar
117
· Visningar
14 187
Senast: PrinceFair
·
  • Låst
Western Skulle vara väldig roligt att se era western outfit:Dinte bara tävlings outfit utan vardags outfit med;) så in med maaaaaaasor med...
Svar
4
· Visningar
1 387
Senast: doleron
·
Trav Betäckte mitt sto senast 2008 fick föl 09.. Minns inte hur långt det är mellan brunsten.. hon brunstade som en liten gris förra veckan...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: CK
·
S
Tävling Nu ska jag ut och tävla och har bara varit på pay and jump och träningstävlingar innan. Har lite frågor som jag behöver hjälp med. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka