Sv: Snack & Uppdateringstråden *nr2*
Åh, vad härligt!!!
I dag ska jag rida islandshäst!
Åh, vad härligt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I dag ska jag rida islandshäst!
Klart du ska vara med på Firmakeppnin sånt är kul!
Bra miljöträning
Vi får väl se. Miljöträning är hela grejen för min del. På en firmakeppni kan jag ju dessutom trava runt om jag vill det, så det känns som en väldigt avslappnad och mjuk start där hon får vänja sig vid att springa runt med massa andra hästar omkring sig. Vi rider ju ofta med sällskap hemma, men dett blir ju lite annorlunda, jag tror det hade varit nyttigt för henne. Dessutom är det så nära och bra också, så det blir lite lagom avanserat att åka iväg med transport och vara i en tävlingsmiljö.
Vad skoj! Klart du ska anmäla dig
Jag måste medge att jag också blir lite sugen av att kika i tävlingstråden och läsa om andras tävlingstillfällen, men jag får nog vänta tills Rósa fått sitt föl och det är avvant, så kanske nästa år. Fast det gör mig inget att vänta lite, jag behöver förbereda mig mycket mentalt, jag blir ju alldeles kallsvettig av att bara fundera över att vara med på en skojtävling
Åh, vad roligt!! Vad kul att få ihop så många, vi har lyckats några gånger att dra ihop ett gäng på ca 10, som mest 16. Men i år har det varit svårt att hitta datum som passar, men våren är lång så det finns väl hopp än.
kl
Jag vill ha eran expertis och höra vad ni tror om färgen på min Teitur som föddes fux och har blivit vitare för varje år. Han blir 3 år i Juni. Han är skimmel enligt passet och har svarta ben och hovar. Jag undrar hur lång tid ni tror att det tar innan han blir helt ljus? Är så dålig på färger då jag har haft fuxar och bruna hästar innan.Någon som har ngn ide?
KL
En Stübben Tristan, islandsmodellen