Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tävlas DR inte pga skada? Jag trodde det var mer pga antal betäckningar osv. DS tävlades inte heller så frekvent, var tydligen väldigt spooky att rida utanför ridhuset (enl artikel i ridsport för ett år sen).
Det jag tycker är extra intressant är att flera tittar extra på DP som av somliga avelsaktiva och avelsintresserade ses som för gammal.
Riktigt roligt var att McBrian, fuxen som kom 4 i världscupen på Olympia här innan jul, var Briar-Brabant och svenskfödd.
Saigon, Quaterback, Danone, Come Back II, Amiral...
Kul att folk är så intresserade av Don Primero, jag kan knappt ta i sådana med tång Möjligtvis om han ligger som morfar...
Jag har en Amiralare som iofs är ganska "tuff" men han är samtidigt smart och lydig så, han är inte rådum och förstår vart gränsen går, inte alls så som jag uppfattar DP-hästar, dom har inga gränser och bara skövlar över, dom är antingen på eller av. Jag VET att inte alla är så men 95% av de jag träffat (och jag har tyvärr träffat många) är verkligen konstiga individer... Det roliga är att jag vet riktigt många som tycker precis likadant om det haha, vet att han är poppis så men jag har aldrig förstått varför. Skulle never ever ha en själv, har däremot ridit en åt en kompis och det går bra, så länge jag fick rida den "själv" så att han inte kom undan med att göra ingenting/dra åt helvete. På eller av var det ja...