Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Dressyr Är det någon som har denna sadel och har samma problem som jag ;) Har hemma en sådan och den verkar ligga bra MEN jag kan inte sitta...
Svar
8
· Visningar
1 466
Senast: jjeg
·
Q
Dressyr jag har ett sto, e.Lanthan - Argentan. Hon är själv väldigt trevlig i modellen, jag skulle villja ha lite längre hals på avkomman. hon...
Svar
10
· Visningar
1 116
B
Dressyr Dax att köpa min faktiskt första kavaj. Ska tävla dressyr, typ LB och ev. LA om det går bra :angel: Har inte tänkt lägga ner så...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: remmis
·
Dressyr Hejsan, en snabb fråga till er som har lite koll... Jag har ett sto efter Urbino, Ue: Utrillo uue: Jovial... Mkt skalle, mkt...
Svar
9
· Visningar
1 616
Senast: Bewildered
·
P
Dressyr Återigen en fråga om dressyr. Hittade LC 1 och det ser ut att vara på en bra nivå för min dotter. Men undrar, när det står fri skritt...
Svar
8
· Visningar
3 714
Senast: ponnydamen
·
P
Dressyr Gör ett litet gästspel här för att fråga lite angående dressyrsadlar innan jag blir helt galen.... Jag har ett hbl som jag försöker...
Svar
13
· Visningar
1 316
Senast: Maran
·
M
Dressyr Var kan jag få tag på en svart sådan som inte kostar så mycket, men ändå i någorlunda kvalite? Nån bra hemsida kanske?
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: Mistrelle
·
Dressyr Nu börjar operation uppbyggnad av både mig och hästen. Mitt eget upplägg har jag klart för mig, men nu till hästen!! Hur skulle ni ha...
Svar
12
· Visningar
1 062
Senast: malinsky
·
S
  • Låst
Dressyr Vet inte om jag är i rätt tråd, men hur gör ni när ni fattar galopp? Har varit och provridit flera hästar då vi letar ny, eftersom jag...
Svar
2
· Visningar
906
C
  • Låst
Dressyr Hej! Jag skulle vilja ha lite seriösa tips på knep eller övningar som man kan använda sig av för att hästen ska lossna bra i dressyren...
Svar
2
· Visningar
999
L
Dressyr Skulle vilja höra erfarenheter från att arrangera och rida ryttartest. Vi är en liten klubb som har genomfört ryttartest två gånger, vi...
Svar
6
· Visningar
1 226
Senast: lenven
·
Ä
Dressyr Hej Idag var jag och red ett LB program på en program ridning. Dommarn sa att jag borde byta bett till tävlingarna då jag nog inte fick...
Svar
8
· Visningar
1 321
Senast: Magnum
·
Dressyr Är det någon som kan förklara för mig hur man rider den nya gal. vägen i LA:1 2007. Jag har bara kollat på www.stallbacken.se och jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 918
Senast: Degree
·
Dressyr Måste skaffa tävlingsklädsel om jag ska rida Elvira på 3-årstestet... Kavaj, ljusa ridbyxor och nya, fräscha stövelskaft/shortchaps...
Svar
10
· Visningar
1 381
Senast: Victovie
·
Dressyr hejsan svejsan alla glada! som vanligt börjar jag med att erkänna att jag inte har en aning om jag egentligen är på rätt ställe.. men...
Svar
9
· Visningar
1 477
Senast: Sara-Ida
·
3
  • Låst
Dressyr Kan någon vara så underbart snäll på ett pedagogiskt sätt förklara hur man lättast beskriver en öppna/ sluta. Föklara gärna på...
Svar
1
· Visningar
943
G
Dressyr Hur gör man det egentligen?? Vill lära mina ponnys det :P Fräsigt att kunna göra det när man rider ut från hoppbanan..Precis som...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 816
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Hej! Har en jättefin o lovande häst som ör ca 2-3 v sen helt plötsligt i ena varvet började att ta in rumpan rejält, mest märks det i...
2
Svar
24
· Visningar
3 912
Senast: OliviaSaccNo1
·
C
Dressyr Hej! Jag och min ponny har en litet problem, hon orkar interiktigt samla sig, speciellt inte i galoppen. Nu vill jag ha tips på...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: Siluett
·
F
  • Låst
Dressyr Vilket är allvarligast, en häst som går ÖVER tygeln eller en som går bakom lodplan? Motivera gärna ditt svar!
11 12 13
Svar
251
· Visningar
17 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka