Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Dressyr Hej alla experter! Jag undrar över en detalj som står i propositionen för en tävling som jag ska vara med på. På klubben skall vi...
Svar
12
· Visningar
1 352
Senast: remmis
·
E
Dressyr varför bara la1 på lokala ponnyklasser och nästan bara la3 på lokala hästklasser:confused:
Svar
10
· Visningar
964
Senast: Dressyrryttaren
·
Dressyr Några erfarenheter av Wintecs sadlar? Jag skall köpa en begagnad Wintec Pro dressyrsadel (nästan ny) på öppet köp för att se om den...
Svar
4
· Visningar
1 714
Senast: Wembley
·
J
Dressyr Vart hittar man resultat i dressyr före år 2000? Har sökt och sökt men det gör mig inte klokare.
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Cashmir
·
Dressyr Jag har en lite lätt hypotetisk fråga som jag funderat över... (Hypotetist för att hon säkert slutar med beteende och för att vi kanske...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: wallerie
·
D
Dressyr Hej, nu är det så att jag äntligen hittat en fin häst som jag är mycket intresserad av att köpa, passar min ridstil bra, rör sig...
Svar
16
· Visningar
1 415
Senast: Malinigbg
·
Dressyr Ska köpa ett blingbling pannband tänkte jag, vill inte ha ett OS för det har jag inte råd med, men ett som glänser mycket:) In med...
Svar
19
· Visningar
4 840
Senast: Laivine
·
B
Dressyr Jag har hört från vissa att men sa ha sporrar när man tävlar i dressyr men är det sant eller inte och i så fall hur långa sporrar får...
Svar
10
· Visningar
1 156
Senast: LinneaM
·
P
  • Låst
Dressyr Jag fattar verkligen inte.. Alla strävar ju efter att man ska vinkla något? Slå mig ett par gånger men jag fattar inte, vad exakt i...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 168
Senast: Lusidor
·
Dressyr Japp, jag har tråkigt, så därför undrar jag hur era dressyrhattlådor ser ut? :D Så här ser min ut, är egentligen till min farfars...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: PrinceFair
·
W
Dressyr hej jag har en häst på foder över sommaren nu, hon är inte specielt välriden och är hätsig i alla gångarter fast hon enligt ägaren...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: elsaa
·
Dressyr Får en häst starta samma klass med två olika ryttare?
2
Svar
37
· Visningar
2 205
Senast: Magnum
·
  • Låst
Dressyr Vilka rörelser ska en häst kunna för att anses vara utbildad lätt B i dressyr?
Svar
19
· Visningar
1 598
Senast: PrinceFair
·
F
Dressyr Nån som vet nåt...
Svar
3
· Visningar
1 325
Senast: rostad
·
Dressyr Kan man det? och vart isåfall? tack på förhand!
Svar
4
· Visningar
724
Senast: tinna
·
Dressyr Kort fråga: Åt vilket håll ska hästen vara ställd i en framdelsvändning? Alltså ska den vara ställd i rörelseriktningen eller ifrån...
Svar
19
· Visningar
1 622
Senast: Araminta
·
M
Dressyr :D Jag ska på mitt första meeting! Dag 1 LC:2 LB:3 Dag 2 LA:1 (kval) LA:4 (kval) Dag 3 LA:4 (final) LA:4 (tröstfinal)...
Svar
8
· Visningar
981
Senast: WBanna
·
F
Dressyr Hur rider ni ökningarna? Steg för steg. Och hur sitter ni? Jag tycker att det är svårt. Nu menar jag inte längning bara, utan en bra ökning.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 510
Senast: mimus
·
Dressyr Jag och min ponny var ute och tävlade inte allt för länge sedan. Då red han sin första tävling (förutom klubbtävlingarna) och blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 679
Senast: rostad
·
Dressyr Funderar på en ny nosgrimma till mitt Kieffer kandar, någon som vet en internet sida som har fina? Ska vara helsvart med silverspännen...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: panaccea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka