Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Nu måste ni checka så jag förstått rätt! Spö är ett måste, max 110 cm. Bedömmninen sker av 2 dommare, ( det är lokal tävling )...
Svar
11
· Visningar
2 067
Senast: Sipuli
·
Dressyr Hej, har en skimmel som är lite grå brun, såhär: (fast hon har blivit lite brunare nu, undrar hur det gick till men iaf) Har...
Svar
8
· Visningar
1 616
Senast: pink_angel
·
Dressyr I vänster varv: häst lägger sig på innerbogen och trillar självklart då lite innåt hela tiden , vill gärna böja sig utåt från svans till...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 176
Senast: Equiform
·
Dressyr Hur är de i storleken? :angel: Jämfört med tex stübben som pållen kan ha i storlek full.
Svar
8
· Visningar
2 164
Dressyr Finns det någon som vet vad PRI, PRT9 och M98 är för dressyrklasser i Danmark? Vad motsvarar de ungefär här i Sverige? Vilka rörelser mm...
Svar
5
· Visningar
3 329
Senast: orion_x
·
H
Dressyr Hej alla dressyrmänniskor. Jag behöver hjälp. Jag har nämligen hört talas om att det skall hållas dressyr clearrounder i närheten av mig...
Svar
11
· Visningar
1 299
Senast: Jegra
·
J
Dressyr Har hemma en kieffer malmö i wide...har provat andra kieffer tidigare i samma bomvidd och dom låg inte på samma sätt som denna...är det...
Svar
9
· Visningar
1 827
Senast: skogersson
·
U
Dressyr Vilken typ av sto kommer ni att använda isåfall?
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: marham
·
M
Dressyr Ska snart debutera i La:2 och i det programet är det ju inridning i galopp, är det då okej att ta ett fåtal travsteg innan halten eller...
Svar
5
· Visningar
1 246
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Är det någon som har ett German Line Kandar? Är ni nöjda med det?
Svar
13
· Visningar
1 555
Senast: Laivine
·
G
Dressyr Hej! Nu behöver jag eran hjälp dressyrryttare :) Nu är det såhär att jag undrar om ni har något tips på att få hästen att lossna i...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 641
Senast: Waco
·
J
Dressyr såg på equality lines hemsida att scapa schabraken finns i dressyr modell också....fast det fanns ingen bild.. någon som har en bild på...
Svar
3
· Visningar
859
F
Dressyr Jag har ingen erfarehet av dressyr... Ska försöka lotsa min dotter till debut på ny ung ponny. Fråga 1: Finns ungponnyklass i dressyr...
Svar
8
· Visningar
2 712
Senast: Findy Lee
·
H
Dressyr När får man börja använda den? Alltså vid vilken ålder och klass?
Svar
3
· Visningar
988
Senast: Henchen
·
B
Dressyr Det här med nedsittning i traven är ju inte helt lätt:angel: men det går bättre och bättre MEN det är utan stigbyglar. Men när jag anv...
2
Svar
22
· Visningar
1 876
Senast: Essepesse
·
A
Dressyr Får man starta både MSV A:1 och LA:6 under samma meeting på samma häst?? Har för mig att man inet får det?
2
Svar
34
· Visningar
2 871
Senast: Olinda
·
Dressyr Jag har de senaste två dagarna teste att ha rediga fårullsnackludd på min storhäst Frida, och märkt en tydlig skillnad! Ett flertal...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 879
Senast: lektra
·
B
Dressyr Det här tränset köpte jag på Lyckås för någon månad sedan för att ha som dressyrträns.. billigt och bra. Tycker dock nosgrimman är på...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: pinky
·
Dressyr Mitt halvblod har den egenheten att manken är kort och hög vilket gör att sadelläget är för långt fram i mina (och tränares) ögon. Om...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: keramin
·
L
Dressyr På vilken sida av tränset ska nummerlappen vara på om man tävlar dressyr? :D
Svar
14
· Visningar
4 035
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur