Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Dressyr Jag har tänkt att linda min häst vid markarbetspassen som är lite hårdare, för stödets skull. Vilken typ av linda tycker ni är bäst...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 518
Senast: lizzie
·
E
Dressyr Hej! Jag håller på att skola om mig själv från "ridskoleryttare" till "privatryttare" :crazy: Jag har än så länge ridit ytterst lite...
2
Svar
28
· Visningar
2 910
Senast: axel
·
Dressyr får man tävla dressyr med 2-delat D-bett m koppargrejs på? Det är Fälttävlansdressyr, men reglerna skiljer sig väll inte? TR ligger på...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: remmis
·
W
Dressyr min häst är antagligen nickelallergisk, får man tävla på något slags gummibett??:confused: Tacksam för hjälp
Svar
6
· Visningar
960
Senast: Marwinette
·
M
Dressyr Min ponny kan alla lätt A rörelser inklusive öppna och början till enkla byten, vad skulle ni tycka är dags att lära honom nu? :smirk:
Svar
6
· Visningar
927
Senast: LillaGeisha
·
Dressyr vad har ni att säga om den sadeln? hurdana hästar passar kentaur sadlar oftast på? den ser iallafall väldigt skön ut och är i en bra...
Svar
8
· Visningar
1 639
Senast: bigganl
·
Dressyr Hallo! Red min ponny idag på ett tredelat äggbett, tänkte testa eftersom det såg "fastare" ut än ett vanligt tredelat. Jag skulle helst...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: fjordtokan
·
M
Dressyr Jag har förr svurit över alla trådar med sadelfrågor, men nu behöver jag hjälp själv. Har en stoooor hablval på 178 cm och lite...
Svar
14
· Visningar
1 194
Senast: mariahmia
·
Dressyr Får man ha det? Märkte nu när jag stod och flätade manen att min kille har ett helvete med odjuren som tar sig ner i hans öron. :crazy:
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: break_a_leg
·
A
Dressyr Han kan öppna, sluta, skänkelvikning, galoppombyte, förvänd, fram och bakdelsvändningar, går i form i alla gångarter och gör jättefina...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 571
Senast: bollen__
·
Dressyr Är det någon som har denna?? Isåfall, vad tycker ni om den? Tycker ni att man får en bra sits? Stöden ser ju stora ut, tycker ni att dom...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: remmis
·
Dressyr Någon som testat eller äger en sådan? Har bara suttit i den på en bock, så hur tycker ni att den är att rida i? Bilder är ett + !
Svar
14
· Visningar
1 319
Senast: ThessanPhrincessan
·
R
Dressyr min ena häst har svårt för galopp- skritt lika väl som galopp- halt. Halt- galopp och skritt- galopp är inga problem. Hur ska jag göra...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: mariahmia
·
L
Dressyr En ny wintec dressyrsadel kostar runt femtusen, eller är jag ute och cyklar?:bump:
Svar
4
· Visningar
846
Senast: fjordtokan
·
A
Dressyr Ska köpa ny dressyrgjord till min Bates Isabel Werth. Den ska vara av hög kvalitet, i skinn och med resår. Vad ska man välja för...
Svar
15
· Visningar
1 376
Senast: borienburk
·
S
Dressyr Hur många ekipage per timme brukar man räkna med i dressyr LC:1 lr hur många min för varje ekipage? Ska starta som nummer 30 och...
Svar
9
· Visningar
3 505
Senast: borienburk
·
Dressyr :crazy: Tänkte rida dressyr i ridhuset igår för första gången ordentligt på någon vecka. Blir mest hoppträning/tävling nu eftersom det...
2
Svar
30
· Visningar
2 018
Senast: Magnum
·
N
Dressyr Vill köpa ett nytt dressyrträns till pållan, och har hittat detta...
2
Svar
30
· Visningar
2 565
Senast: Colombia_Girl
·
C
Dressyr Hejsan allihopa! På min ridlektion imorgon ska alla i gruppen rida Ryttarmärke II, och det blir bedömt som det är på en tävling. Alltså...
Svar
10
· Visningar
1 505
Senast: Candyheart
·
Dressyr Nytt dressyr träns till den lilla hästen. Vad tycker ni om detta (overkill??): Eller detta fast med bling bling pannband...
2
Svar
20
· Visningar
1 991
Senast: M-Meduza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar