Vilket träns?

Sv: Vilket träns?

Det får inte vara dekorerat, såsom pannbandet får

Finns ett kieffer träns som är dekorerat på nosgrimman nu som är godkänt för dressyr..

vet en som kollade upp det och köpte ett sådant. hon har dock blivit "anmäld" på flera tävlingar men sen när domaren ringt och kollat upp det så är det godkänt.. Så för henne är det bara rida vidare. :D

hur nu det kan va godkänt när inget annat är det?? men så är det. en som säljer det i butiken har kollat upp det också:angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 517
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 930
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 533
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4