Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr finns det bruna sporrband att få tag i? alternativt, var kan man få tag i sporrar utan band?
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Centaur
·
  • Låst
Dressyr Okej, bästa knepet att få bak underskänkeln? Det känns så krystat att dra i ridbyxan och stretcha så det gör ont! Är det bara att träna...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: IngelaH
·
B
Dressyr Ja, jag undrar hur länge ni rider fram inför en tävling, om ni bara rider en klass?
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: Jardina
·
A
Dressyr Är Lauries Crusador tillgänglig i sverige? Finns han över huvud taget i avel?
2
Svar
27
· Visningar
4 471
Senast: elle12
·
R
Dressyr Om ni fick välja precis vilken dressyrsadel som helst att lägga på den här ryggen (som ni tror skulle passa) vilken skulle ni välja då...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 120
Senast: Ruh
·
Dressyr bebisen fick tuppjuck idag och drog isönder sitt träns. Gör inte så mycket för jag har varit på jakt efter ett nytt länge men det blev...
Svar
10
· Visningar
1 016
M
Dressyr Jag och hästen har bara haft otur i år.. men nu är både han och jag hela och vi behöver en ny sadel då våran gamla är för smal och vi...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 521
Senast: Maran
·
H
Dressyr Kan nån vara snäll och berätta hur hästen ska vara ställd, vilken del som ska vara på linjen osv, jag kommer inte på hur det ska vara!
Svar
10
· Visningar
1 169
Senast: remmis
·
F
Dressyr Vart hittarman en fin plastrong i siden, färdigknuten som man knäpper UNDER "flärparna" på framsidan av halsen. Alltså knäppning under...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Royal
·
Dressyr Tänkte, om alla praktiska grejer slutar trassla, låta fbldamen få stifta bekantskap med lite light tävlingsmiljö och studera...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 442
S
Dressyr min häst har ett gigantiskt steg, fördel jo visst men då ja har helt tappat formen och kondisen och här om dagen fick för mig att ja...
2
Svar
29
· Visningar
3 055
Senast: salladsjunkie
·
Dressyr Hjälp mig! Jag har ett problem när jag rider.. Eftersom jag har ont i min rygg så blir det lätt så att när jag rider så sträcker jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 375
Senast: Kellog
·
Dressyr Hej på er. Jag har precis varit ute på första tävlingen med min häst ( hans första) Red en Lc:1 och vi fick kraftiga nedslag på att...
Svar
11
· Visningar
1 412
Senast: Paxido
·
J
Dressyr Kanske ligger tråden fel? MÅSTE man välja snart? När jag var yngre så "var jag hoppryttare". Jag red många ponnyer upp till LA och...
Svar
13
· Visningar
1 420
Senast: _Skifting_
·
Dressyr Har ett litet dilemma och undrar vad ni tycker. Min häst jobbar i en ärlig-stadig form där hon jobbar genom hela kroppen i skritt och i...
2
Svar
24
· Visningar
1 884
Senast: Onyx
·
Dressyr Ska köpa en ny sadel till min häst(island). Undrar nu om ni vet om det finns någon tabell hur långa överskänklar/ben vilken sitstl man...
Svar
4
· Visningar
769
Dressyr Nu kom äntligen mina nya ridstövlar!!:banana: Har väntat så länge, jag rider inte särskilt bra utan stövlar, benen blir gele haha... :p...
2
Svar
29
· Visningar
2 130
Senast: Centaur
·
S
Dressyr hej jag har två promblem som jag behöver hjälp med :confused: 1) Hur tränar jag galoppombyten på bästa sätt? Min ponny kunde inte det...
2
Svar
26
· Visningar
2 939
Senast: straaawberry
·
Dressyr Hur lång tid ska man räkna per ponny i programmen LA:P1, LA:2 och Lagtävlan för ponnyallsvenskan?
Svar
7
· Visningar
844
Senast: AMMIE_08
·
Dressyr Någon som vet någon affär här i sverige som säljer professionals choice dressyrgjord smX dressage girth?
Svar
2
· Visningar
732
Senast: hanoirocks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka