Äntligen!

Sv: Äntligen!

Jag förstår dig Centaur (är alltid nära att jag använder ditt riktiga namn, jädrans msn) men vilken modefluga det kanske kunde ha blivit då ridsporten är så invävd idagens modeindustri. :D
Då fanken måste Ridskolan bli bättre än vad de är nu (skrattar ju bara av hur patetiska de är).

Sluta skriv ut Arrows mankhöjd, blir ju avundsjuk då jag också vill ha en egen häst som är lika söt och hög som honom. Kan du klona honom? ;)
äsch det är ju bara att ta en sten eller något någonting annat som pall, eller länga max stigläderna (gjorde jag försöka gången jag skulle upp med mina Petrie Anky, faaaanken vad svårt det var).

Är glad för din skull att du iaf har fått dina nya stövlar nu, som du suktade efter redan förra året.

Senast ändrad:

Ok, då var det ju inte nån evighet iaf :p Men om man behöver dom på en gång så är ju allt mer än ett par dar för länge, haha..

175?? :eek: Jag skulle hursomhelst aldrig komma upp, pall är enda alternativet :angel:

Ja precis, jag har ju inte haft stövlar sen dom gick sönder. :p

Hehe, ja han är en stor kille, men jag är lång. Stövlarna är 52cm höga. :D

Ja det måste du vara, jag tycker jag har långa vader och ändå har jag bara 48 cm höga stövlar.. ;)
Men samtidigt var det den högsta standardlängden på Sarm Hippique stövlarna i min skostorlek (40), tyckte det var himla konstigt.. för såå långa ben har ju inte jag.. :confused:

Standard på mina är 46 cm (stl 39). så mina är +6 cm. :p Mått beställda utan extra kostnad.
Jag är ungefär lika lång som hästen. ;)

Jag tycker det är konstigt att alla standardmått alltid är så låga.. vad är medellängden egentligen? :p Hursomhelst så finns det ju många som är som jag (170) och längre..
Och finns det höga stövlar så är dom alltid breda också.

Va roligt med nya stövlar! Ser fina ut.. roligt att du blev nöjd!:)

Kommer snart o hälsar på, så får ja se dem i verkligheten också;)

Är också sugen på nya stövlar:d

Liknande trådar

Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 236
Senast: ameo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 379
Senast: Magiana
·
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
6 192
Senast: Lavinia
·
Utrustning Har ganska nyligen fått hem ett fullblod som ännu är lite för smal ska få upp lite mer i hull och få mer ryggmuskler. Tanken är att ta...
Svar
3
· Visningar
657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka