Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Dressyr hr ett problkem, som nog är ganska enkelt, men skulle ändå gärna vilja få lite tips ^_^ när jag rider på volten, främst i högervarv, så...
Svar
18
· Visningar
1 840
Senast: Josse58
·
M
Dressyr jag har hört en massa olika varianter på hur man ska hålla t.ex högerhanden om man ska ställa hästen till höger. min förra ridlärare sa...
2
Svar
35
· Visningar
2 939
Senast: angelaL
·
Dressyr Alltför lång tids hasande i skogen alldeles solo på diverse unghästar och konvalescenter har gjort rent förskräckliga saker med min...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Alexandra_W
·
Dressyr Jag efterlyser er alla goa här på dressyrforumet !!! Skulle vara så kul att få träffa er IRL :love: Kika in på gnägg och anmäl...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: DressyrMupp
·
Dressyr När ett moment blir helt fel, vad gör ni då? (på tävling menar jag ;) ) //Kopia
Svar
13
· Visningar
1 054
Senast: Coconut
·
K
Dressyr Hej! Måste man ha plastrong eller slips på lokala tävlingar också? Är hoppryttare så har inte så stor koll på dressyren :p Ska tävla...
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: borienburk
·
N
Dressyr Har lite funderingar på det här med sadelgjordar. En del är det resår i båda ändar och en del i bara en och en del ingen alls. Vad är...
Svar
11
· Visningar
1 270
Senast: Alexandra_W
·
Dressyr vart hittar man ett snyggt sådant som inte kostar flera tusen? Jag vill ha ett med alla spännen i nacken inåtvända hakar till bettet...
2
Svar
27
· Visningar
3 202
Senast: stjarlotte
·
C
Dressyr Hej. Jag har inte haft problemet med att fatta fel galopp på väldigt länge, men nu när jag har fått ny häst har det kommit tillbaka...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Chagini
·
S
Dressyr Känns dumt att även jag kommer att göra en sadeltråd... Men va tusan =) Tänkte kolla efter en dressyrsadel till unghästen, hon är inte...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Suuz
·
Dressyr ..men får man ha "luva" p hästen när man tävlar.(tänkte faktiskt för insekternas skull inte för att skydda mot ljud:smirk: ) Gissar att...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Page
·
Dressyr har börjat rida en häst som är utbildad MSV. Jag rider mest för nöjes skull och har aldrig ritkigt funderat över vilka nivåer det finns...
2
Svar
25
· Visningar
2 815
Senast: Wentona
·
Dressyr Det är såhär att vi har fått låna ett sto och hon är nu på seminstationen och vi har valt Dionysos. Vi är VÄLDIGT GRÖNA så detta ska...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Ilion
·
Dressyr Dom sitter näääästan där. Jag får som ett litet "stopp" precis när jag ska byta så det är ju inget flytande byte hon gör direkt. Men...
Svar
5
· Visningar
1 305
Senast: remmis
·
V
  • Låst
Dressyr Hej! Jag undrar om man får ha rosseter i hästens man på dressyr tävlingar??
Svar
2
· Visningar
734
Senast: v_River_v
·
Dressyr Funderar lite i banorna när det gäller min egen pålle. Han är ibland dålig på att vänta in min signal, eller så är det så att jag ger...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 054
Senast: flashlight
·
C
Dressyr Har fått det problem dom brukar dyka upp när man är på jakt efter en ny sadel... Vad skall man ha?? vill ha en saden som är ng...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: borienburk
·
Dressyr Finns det olika modeller av den sadeln? när man tittar på annonser så ser det ut som en del har djupar säte än andra, är det så eller...
Svar
7
· Visningar
1 692
Senast: Magnum
·
Dressyr någon som kan hjälpa till att få lite klarhet i en fråga?? har en nordsvensk som vi letar sadel till. har fått en wintec dressyrsadel...
Svar
2
· Visningar
766
Dressyr Nu startar jag ännu en tråd, men nu skulle det vara intressant att veta vad ni tror om de nya hingstarna, de som inte har hunnit...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 537
Senast: Cyllene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar