Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av de yngre hingstarna ligger Quaterback riktigt bra till vad gäller meriter på mödernet..
..och själv är jag barnsligt förtjust i Harli Seiferts Rubin Royal och alla hans helsyskon... där kan man inte heller bli annat än imponerad av mödernet..
Nu är det väl så att allt hänger inte på hingstarna utan vi måste använda betydligt bättre ston för att för aveln framåt.
För övrigt tycker jag det är ganska spännande nya hingstar som finns
Jag tror det blir Channon 1082.
Han är mkt ung och har inte varit i aveln länge, men hans möderne linje har lämnat den ena stjärnan efter den andra, likaså faderns linje.
Hans fölungar förra året fick höga poäng på fölvisningen, så varför inte.
Lotta
Efter att ha sett 3-åringarna på Kungakannan så är jag faktiskt imponerad av hur väl framme Sverige ändå är med aveln!
Livia e Don Frederico imponerade stort, likaså Zofie e Florestan. Visserligen är den ena född i Holland, men får hon verka i svensk avel så!!
Efter att ha sett 3-åringarna på Kungakannan så är jag faktiskt imponerad av hur väl framme Sverige ändå är med aveln!
Livia e Don Frederico imponerade stort, likaså Zofie e Florestan. Visserligen är den ena född i Holland, men får hon verka i svensk avel så!!