Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr Hey. Jag vill börja tävla LD dressyr eller cleearrounder . Behöver jag licens? nr behöver man? behöver man ha kavakj på Ld dressyr...
Svar
10
· Visningar
960
Senast: siqia
·
M
Dressyr vem passar igentligen att rida i en dressyrsadel med djupsits?? har hittat en underbar sadelsom även passar hästen, dock ej provridit...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: bigganl
·
L
  • Låst
Dressyr Hallojs :bump::banana: Vad ingår i ett FEI dressyrprogram för D-ponny (rörelser och så :P)? Kanske lite konstig fråga, men jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
1 670
Senast: Waco
·
S
  • Låst
Dressyr Var kan man hitta dressyrprogram, kan någon skicka länk eller posta program? Letar efter LC:1 och LC:2 just nu. Tack:bow:
Svar
1
· Visningar
785
Senast: darkness
·
E
Dressyr Jag sitter nu och funderar lite på om de är värt att köpa en dressyr sadel.. eller om jag ska fortsätta rida i den vanliga allround...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: nancy
·
Dressyr Jag tänker nog prova för att få hästen lite mjukare. Den har idagsläget lite spänningar i nackmuskulaturen o jag känner ju ett...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 178
P
Dressyr Har köpt en nioårig vallack,som inte tolererar att jag sitter ner på honom i traven. Han är inte mycket markarbetad men går fint i form...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: Julia_1993
·
C
Dressyr Min häst är väldigt känslig i munnen och lyder minsta skänkel. Men problemet är att han ändå är svår att få ner i form. När man tar för...
Svar
15
· Visningar
1 396
Z
Dressyr När jag rider min sköthäst brukar jag jobba med tempoväxlingar, halvhalter, att flytta på volter, skänkelvikningar m.m. När jag jobbat...
2
Svar
29
· Visningar
3 117
Senast: mackan
·
S
Dressyr vilka typ av pannband får man tävla med nu förtiden? tycker det kommer mer blingbling? får man tävla med det mesta bara det är av läder...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: lektra
·
Dressyr hallå alla, jag är en islandshästmänniska som inte varesej tävlat deressyr eller ridit storhäst på fem år. Jag är en sådan person att...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: PrinceFair
·
K
Dressyr ska köpa en ny dressyr sadel till min lilla bebis, nu undrar jag bara om det är ngn som vet vilka sadlar som skulle kunna passa en häst...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Harmonica
·
Dressyr Vad har ni för tjocklek på era stänger till kandaret? Och varför har ni just den? Ngn som har/har provat...
2
Svar
39
· Visningar
3 550
Senast: Ickiz
·
Dressyr Är lite diskussionssugen, men hittar inget kul just nu.. :angel: :D så ego som jag är så startar jag en tråd ang hästar som är som min...
2
Svar
34
· Visningar
2 768
Senast: malinsky
·
Dressyr Hur uppfattar ni halvhalten som dressyrrörelse? Vissa lärare beskriver det som "nästan göra halt", vissa "hästen ska korta steget"...
Svar
14
· Visningar
1 513
Senast: axel
·
E
Dressyr Vad tycker ni om dressyrsadeln Zaldi Classic. Funderar på att köpa en sån till min häst som har en kort och svängd rygg. Hur är det med...
Svar
10
· Visningar
4 673
Dressyr ska tävla imorgon, och pinsamt nog så känns ryggningarna helt plötsligt inte bra. När jag gör rätt så är dom ju inte katastrofala eller...
Svar
4
· Visningar
802
K
Dressyr Ska köpa detta kandar och jag undrar om jag ska välja brunt med vitt foder eller brunt med brunt foder? *I-landsproblem :angel:* vad är...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: mizz_perfect
·
S
Dressyr Hej! Jag är lite förvirrad just nu, så jag hoppas att ni kan hjälpa mig! Saken är den att jag inte vet om man ska sitta ner på det...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: Jenny_K
·
A
Dressyr Är dert nån som kan säga om det är stor skillnad på Morris & Nolan pony dressyr sadel mot vuxen varianten???Och om nån haR M&N ponny...
Svar
12
· Visningar
2 266
Senast: angelhorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka