Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr Har börjat titta efter ny sadel till min bruksnordis då min budgetsadel från hööks inte längre passer efter. Funderar på en globus clic...
Svar
11
· Visningar
1 677
D
Dressyr Hur är reglerna på en dressyrtävling? Vad får hästen ha på sig på en prisutdelning? Skydd?Täcke? Vad måste hästen ha på sig...
2
Svar
29
· Visningar
2 623
Senast: SusieQ
·
I
Dressyr Någon som har tips om härliga dressyrsadlar som inte kostar allt för mkt?:)
Svar
13
· Visningar
1 376
Senast: whitetrash
·
A
Dressyr Har sett flera snygga rundsydda kandar, men alla har en massa jox av remmar i nacken. På ett vanligt kandar kan ju remmarna ligga på...
Svar
8
· Visningar
1 161
Senast: amanin
·
Dressyr Hallå! Är på jakt efter en ny sadel (igen) och har prövat en äldre County... Jag satt som ett smäck i den, helt perfekt! Men i hur...
2
Svar
25
· Visningar
6 668
Senast: fjordtokan
·
Dressyr Finns det nån skillnad på tagen bakdel och sluta? Eller rättare sagt; finns "tagen bakdel" som begrepp överhuvudtaget? Har inte sött på...
Svar
6
· Visningar
2 376
Senast: bigganl
·
P
Dressyr Jag undrar bara om det finns någon här som har en prestige top dressage sp? Isåfall vill jag gärna höra vad ni tycker om den. Jag är...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: plommomgurkan
·
  • Låst
Dressyr Jag skulle väldigt gärna vilja köpa vaniljfärgat dressyrschabrak och lindor till min häst, men vart hittar jag det, och gärna till ett...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: mizz_perfect
·
  • Låst
Dressyr Varför är inte det raka odelade bettet godkänt av TR i dressyren? Du får ju rida på ett kandar utan tungfrihet? Det är ju då åxå ett...
2
Svar
20
· Visningar
1 857
E
Dressyr Ska köpa mig en dressyrsadel, har en globus loke nu(17,5" 34)som sitter bra men vill alltså ha en dressyr sadel oxå. Har ni tips på...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: ejn
·
M
Dressyr Har ju haft så mycket hi o hå ang sadlar men nu har jag hittat sadel... blir en wellington green line. antingen 17 el 17,5 den...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: M-Meduza
·
H
Dressyr Har hittat en ännu underbarare dressyrsadeln nu, och dne finns i en underbar brun färg. Då är frågan, ska jag fortsätta i den svarta...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Havregryn
·
Dressyr Har alla deras modeller ändringsbara bommar?
Svar
1
· Visningar
681
S
Dressyr Hey jag rider en gammla travare på 7 år lr yngre. Hästen är outbildad och kan inte så mycket. Undrar hur en LD bana är? Kan nån...
2
Svar
26
· Visningar
3 314
Senast: Jane_Done
·
Dressyr Kikar litegranna efter ett nytt dressyrträns till killen. (Gillar att kika på träns :D ) Det jag kikar efter ska vara *helsvart...
Svar
17
· Visningar
1 871
Senast: Centaur
·
H
Dressyr Hur gör ni när ryggar? Pållan tycker inte om att rygga så hon drar alltid upp huvudet och protesterar (tar ej hårt i tyglarna)...
2
Svar
20
· Visningar
1 981
Senast: Darbhanga
·
F
Dressyr Är lite sugen på att byta ut min gamla tråkiga, vanliga skjort som jag har när jag tävlar. Vad tycker ni är snyggast, plastrong eller...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: PrinceFair
·
M
Dressyr Nån gång i framtiden skulle jag gärna ha ett föl undan mitt sto. Då vill jag förstås försöka att kompensera de brister som jag anser att...
Svar
11
· Visningar
1 898
Senast: lektra
·
Dressyr Hej! Jag undrar bara vilken storlek på sätet ni använder till ponny hästar? :) Skulle en dressyr 16" Zaldi kunna passa rent...
Svar
5
· Visningar
2 131
Senast: Totola
·
M
Dressyr Letar nu efter en ny dressyrgjord. Kraven är tjock,hård resår i båda ändar alt i mitten av gjorden. sadelgjorden ska vara rak och...
Svar
9
· Visningar
1 031
Senast: M-Meduza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka