Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag är på jakt efter ny kavaj, hjälp mig hitta den jag letar efter! Jag ska nämligen tävla imorgon och jag rotade fram min 3 år gamla...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Giinne
·
T
Dressyr Fick ett träns gratis för ett tag sedan och har nu länge funderat över vad det är för märke. Har inte sett det tidigare.(Iof är jag...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: taavis
·
Dressyr Som rubriken lyder kan man göra det? Fler och fler rider ju redan i vetilations hjälmar (bl.a Brink:p) Men GPA:s Speed Air är kanske...
2
Svar
26
· Visningar
3 123
Senast: Ilion
·
B
Dressyr Vad tror/tycker ni om stammen Royal Diamond- Rubinrot på en dressyrhäst...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Blinkande
·
Dressyr Jag hittar ju inget träns med vitt foder som jag gillar så tänkte ta ett utan och modifiera det lite. ;) Dvs få en sadelmakare att byta...
2
Svar
29
· Visningar
3 043
Senast: Lancet
·
M
Dressyr vad får man egentligen ha? jag har hittat mina favoriter... nylon kärna sånt där man inte halkar av. (kanske inte ens heter nylon...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: M-Meduza
·
Dressyr Jag köpte ett jättefint, klassiskt Hubertuskandar billigt till Elvira, men det visade sig vara alldeles för liten storlek. :cry: (Hon...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Centaur
·
S
Dressyr Det här med eftergift.. Alla ridlärare har ju sina egna teorier... Ger ni eftergift med båda tyglarna eller håller ni kvar ytter som ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 370
Dressyr Igår kikade jag på en dressyrsadel från Santa Cruz som jag inte kände igen. Den påminner om t ex Globus Crincle i utseendet, men med...
Svar
2
· Visningar
3 129
Senast: Bacci
·
H
Dressyr får man välja på kandar eller träns där? vilka LA program är det man får ha kandar på? sökte men hittade inget.. mvh HF
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: Lancet
·
Dressyr Jag får inte skänkelvikningen att fungera! Jag blir knäpp på mig själv när jag sitter och tränar, vet inte vad jag gör för fel och...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: Malinigbg
·
Dressyr Finns det någon här som har en häst/ponny som absolut inte funkar på tävling (är knäpp/galen/busig/stel mm), men går som en klocka på...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: BancoB
·
L
  • Låst
Dressyr Skulle veta vilka rörelser som ingår i varje klass? På ett ungefär!!!! När det även står tex-, Lb:5, vad menas med siffran?
Svar
1
· Visningar
962
Senast: aysha
·
Dressyr Nån som känner till bomen i Bates och wintec? Hur är bates-sadlarna generellt vad gäller kvalitet och och passform? Hur funkar...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: HannaZ
·
S
Dressyr Jag har köpt en dressyrsadel, och har bara haft hopp eller allround innan, med ''vanliga'' gjordar, nu måste jag köpa en dressyrgjord...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: straaawberry
·
M
Dressyr :confused: Jag ahr en billig men super skön dressyr sadel, den ligger bra på min häst (bästa hittils) som annars är svår att hitta...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Mahogny
·
V
Dressyr Ett uttryck taget från hundvärlden, men jag vet inte om det går att använda i det här sammanhanget :d Min ponny går lite...
Svar
5
· Visningar
1 265
Senast: Vindelkusken
·
V
Dressyr Får man ha easyboots på hästen vid dressyrtävling? Tänker då främst om man har det som "ersättning" för tappsko, inte att man ska ha det...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: hopp_o_galopp
·
C
Dressyr jag behöver lite hjälp. Jag har aldrig startat ngn dressyrclear-round innan, bara lokala tävlingar och jag undrar nu vad jag ska ha för...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: caroline_star
·
Dressyr Ngn mer än jag som tycker det är uselt med dressyrtävlingar för oss som inte kommit så långt!?? Vill man rida LC, LB klasserna med...
Svar
17
· Visningar
1 366
Senast: Tracyblue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka