Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Dressyr Jag rider ett sto just nu som ägarna kanske funderar på att betäcka. Tänkte att jag vill gärna tipsa dem om hingst, eftersom jag så...
Svar
14
· Visningar
1 447
Senast: rostad
·
Dressyr I LB:0 är det ju förlängd steglängd på långsidorna. Men nu till saken, hur ska ett sådant moment utföras? Jag har en ponny som verkligen...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: minschamamman
·
Dressyr Jaha, hittade ju en Passier som ligger bra på hästen, ngt för bred ännu men jag har "pallat upp" den fram. Han gillar den verkligen och...
2
Svar
20
· Visningar
1 845
Senast: Marbe507
·
Dressyr Här i Bolivia rider man på långa tyglar i alla tre gångarter ca 15-20 min innan man kortar upp och "rider ihop" hästen. Kanske har det...
2
Svar
34
· Visningar
3 153
Senast: Molli
·
Dressyr Hej Är det någon som vet något om Figaro R eller har en avkomma efter honom? Vill veta allt om denna fina hingst.
2
Svar
20
· Visningar
5 369
Senast: rostad
·
Dressyr Jag behöver en padd som lyfter upp bakvalvet. Den jag använder (equiline) nu funkar men bossorna på sadeln är bredare än padden, vilket...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: happy_drink17
·
Dressyr Åh jag är så shopping-sugen...... :angel: Det är skitväder, hästen är inte riktigt fräsch och jag har min ena vecka semester. Som ni...
Svar
19
· Visningar
1 494
Senast: Fidelity
·
M
Dressyr Följde med sambon till Golfbutiken. Där hittade jag ett par golfhanskar som jag tyckte va så snygga. Tävkte att de här kan nog va sköna...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Kapre
·
Dressyr nu har pållen väx ur sadeln vi har så nu undrar jag vad man kan tänkas ha för sadel... lite dåliga bilder då han inte ville stå still...
2
Svar
24
· Visningar
1 960
Senast: satanic
·
Dressyr Ni som använder sporrar, varför gör ni det? Skulle ni göra det på alla hästar? Är ni verkligen så stilla i skänkeln att dem inte ligger...
Svar
19
· Visningar
1 429
Senast: eyz
·
X
Dressyr hej, jag har en d-ponny som jag bara har startat hoppning med. Min tränare tycker att det är dags att starta en lätt dressyr, kanske...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: nancy
·
N
Dressyr Ska köpa billig dressyrsadel, max 4.500 kr. Skall användas till en D-ponny med en rak och lång rygg. Passar wintec tror ni? Behöver...
Svar
19
· Visningar
1 425
Senast: naira
·
A
Dressyr Ja, jag funderar skarpt på att köpa en Wintec Isabell som ju ny kostar ca 8.700 kr om jag inte minns fel. Jag tycker att dom är väldigt...
Svar
3
· Visningar
931
Senast: flurrizen
·
S
Dressyr Någon som har Passiers träns eller kandar i modellerna Aires, Gemini, Libra eller Taurus? Vad tycker ni om dem? Skulle gärna vilja se...
Svar
3
· Visningar
1 226
Senast: Centaur
·
Dressyr Någon som vet något om honom? Är lite sugen på att lägga honom på mitt sto! Men har aldrig hört något om honom... Så kom med allt ni...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Rudolfsson
·
Dressyr Dum fråga.. men får man ha padd under sadeln när man tävlan dressyr?
Svar
4
· Visningar
926
Senast: kicki71
·
D
Dressyr Vet nån vart det finns att köpa? Vill nämligen ha!:love: Har ett par från drako men dom börjar bli för små.:cry: Så jag behöver nya i...
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: Dressyr_Galning
·
M
Dressyr Har en hubertus dressyr sadel som är runt 15-20 år. Är mycket brukad, den bästa sadel jag har. MEN, färgen har blivit grön :crazy: Inte...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: bigganl
·
Dressyr Kan man söka igen sin sadel (på idnumret) på någon internetsida för att få exakt årtal etc? Eller kan man vända sig någon annanstans?
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Sar
·
Dressyr Ville bara höra lite åsikter om hur ni tycker att denna sadeln ligger.. Är helt ny har haft den i en vecka...
2
Svar
36
· Visningar
2 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka