Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr jag har varit hos sadelprovare med pollen och han har för tillfället en zaldi classic i storlek 31 som hon tyckte låg bra i storleken...
Svar
14
· Visningar
1 538
Dressyr Sitter med en liten undran, min treåring, sto 75% fullblod har precis fått ny sadel, en Albion Legend K2 wide. Den ligger kalas på henne...
Svar
5
· Visningar
945
Dressyr Lite nyfiken på dessa sadlar... :) Vad är det som är så bra med Childeric? Vilka hästar passar dom? Är det latex-paneler? Berätta...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 319
Senast: DressyrPower
·
Dressyr Vad har ni för tips på kandar och bett till Izzy? För någon dag sen så bestämdes det att jag ska fortsätta rida och tävla Izzy istället...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 423
Senast: DressyrPower
·
Dressyr Nu är jag ute efter ett nytt pannband! Tror jag åtminstonde :D Det ska vara rätt så brett och ha "pärlemorpärlor" i. Alltså sådanna...
2
Svar
36
· Visningar
3 032
Senast: Cashmir
·
L
Dressyr Alltså, jag kan det inte. Min häst är ju också orutinerad på det men hon kan om ryttaren kan. Har sett min ridinstruktör göra massa...
Svar
6
· Visningar
1 746
Senast: karini
·
Dressyr Vad passar den på för typ av hästar? Hur är deras bomvidder, har en häst som vanligtvis behöver xx-vid, vad tror ni passar i Amerigos...
2
Svar
20
· Visningar
11 263
T
Dressyr Min dressyrkavaj har blivit förstor:D Så nu vill jag ha tips på tävlings kavajer den ska va mörkblå och gärna matchande hjälm till. Ska...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Tictacto
·
Dressyr Ja förra veckan var jag helt säker på att jag skulle ha en childeric, och det ska jag också, men kom fram till att jag får vänta ett år...
Svar
19
· Visningar
1 281
Senast: Centaur
·
Dressyr Finns det någon sådan? Många yngre ryttare har ju ibland svårt att styra sina armar och ben = överdrivet stora rörelser. Själv är jag ju...
2
Svar
24
· Visningar
3 199
Senast: Totola
·
M
Dressyr Om tex. en mor och dotter har en kat c eller d ponny som båda vill tävla, är det möjligt enligt TR? Dottern (under 18) tävlar...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Waco
·
M
Dressyr Ja, jag är kanske lite sent ute och antar att det redan diskuterats:angel: men jag har inte tävlat dressyr på ett tag men börjar bli...
2
Svar
24
· Visningar
2 533
Senast: milena-sx
·
K
  • Låst
Dressyr hej alla! Undrar en sak: vilka klasser finns det inom dressyr. Vet bara att man börjar med Lätt C:1 eller något sådant. Skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
1 740
Senast: kristina88
·
  • Låst
Dressyr I dressyr (självklart då jag är i dressyr forumet) får man tävla utan stigbyglar och stigläder? Alltså bara ha sadel? Och träns då..;)...
Svar
15
· Visningar
1 302
Dressyr Jag har ett "ganska blåblodigt" halvblod, med fullblodsinslag alltså. Det gör att min häst ofta får en trippig, symaskinsaktig...
Svar
16
· Visningar
1 835
Senast: Tulip
·
M
Dressyr hur högt upp tycker ni det är lämpligt att starta en Dressyr ponny som är 5 år gammal ? vet att dom bara får starta L:A som inte...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: nancy
·
S
Dressyr Har nu bestämt mig för att skaffa en dressyr sadel till mitt varmblods sto för att kunna avancera ltie i dressyren. Så nu kommer min...
Svar
9
· Visningar
1 191
Senast: bigganl
·
H
Dressyr Har tidigare postat ett inlägg att jag varit sugen på att avla fram min egna lilla stjärna men har tänkt, att jag bör vänta tills jag är...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: P.G
·
Dressyr Jag har ett problem som uppkommer i pressade situationer-främst tävling som jag verkligen behöver ha hjälp med! Min häst är, som...
Svar
10
· Visningar
1 434
Senast: Fiorano
·
C
Dressyr Jag sitter som en kratta! Min häst är väldigt skumpig och fruktansvärt stark! Därför tror jag också att jag lutar mig lite bakåt, för...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 405
Senast: Hera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar