Kandar och bett till D-ponny!

Sv: Kandar och bett till D-ponny!

jag tycker helsvart och inte för bred nosgrimma. han är så liten ju, ser konstigt ut med så bred då.... gömmer hela hästen.

hubertus vanliga kandar skulle nog bli perfekt på honom...

*kl*
Att länka till annonser är inte okej, därför har jag raderat några inlägg i tråden.

/B_A_L, moderator

Jag tycker att du borde ha jacson kandaret fast i svart med vitfodring! Fast det kanske inte var ett alternativ? :D

Haha, nej, ett Jacson kommer vi inte att köpa :D. Men av något annat märke som har mjukt läder, som tex German Line :d.
Men tack för rådet om färgen på kandaret :D

Tycker att du bör ha ett svart kandar, gärna med vitt foder. Tycker att huvudet på din häst framträder bäst då han inte har en alltför bred nosgrimma. Döbert vat jag att man kan välja bredd på nosgrimman. Sen gillar jag ditt OS panband som han har på de första bilderna, men det kan du ju byta till på tävling o du känner för det:)

Liknande trådar

Utrustning Har en femårig B-ponny, som vi ägt i drygt ett år. Hon har gått med föl (född -12) och blev inriden av uppfödaren innan hon blev...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: bigganl
·
Utrustning Har haft samma bett på Danne sedan jag köpte honom som 2½ åring och han har hela tiden gått bra på detta. Ett 3-delat D-ring/ eggbett...
Svar
5
· Visningar
1 225
Senast: Karre
·
Dressyr Lite bakgrundsinfo: Hästen har tränats och tävlats på kandar (självklart riden mycket på vanligt tränsbett också) under ca ett års...
Svar
7
· Visningar
2 045
Senast: maria_b
·
B
Utrustning Jag har nu äntligen tagit mig i kragen och förstått det här med att variera bett. Så nu ska flera bett införskaffas. Jag har en...
Svar
16
· Visningar
1 458
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama