Krattvarning!

Sv: Krattvarning!

Jag tycker att du ska ta ett litet skutt fram i sadeln och sen öppna upp ditt bäcken. Tänk dej en tråd i böxan framtill som drar dig uppåt, då kommer hela du att stäcka på dig. När du öppnat upp ditt bäcken så faller även skänklarna ner lite lättare och kommer på plats.

Att betsla upp i grundutbildningen av hästens form är aldrig en bra lösning, bara en genväg som blir en senväg. Det ger bakslag längre fram.

Att åka ut och tävla lite under utbildningens gång är inte fel, det ger ett kvitto på er träning och ger tips för framtiden...

Kram

Liknande trådar

Övr. Hund Natten till igår fick min älskade BC-tik Nell en hjärnblödning. De neurologiska skadorna var alltför allvarliga för att det skulle vara...
Svar
18
· Visningar
1 093
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Jag har vissa problem med min hund. I stort sett är han väldigt lydig, trevlig och social, men samtidigt kan han vara väldigt strykrädd...
Svar
7
· Visningar
2 562
Senast: zabby
·
C
Dressyr Jag har fått lite problem i min analys av den egna sitsen. Efter att ha studerat mängder av litteratur i frågan samt "lyssnat" på olika...
Svar
9
· Visningar
10 518
Senast: Curtis
·
J
Övr. Hund hej! Såhär ligger det till: Vi har en schäferhane på 3,5 år, vi har något år nu pratat om att skaff en hund till, men det har...
Svar
13
· Visningar
1 161
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka