Sv: Pannband!

det finns i brunt. men som du säger så är det i os- vanliga chokladbruna färg.

Det är bara att ta kontakt med en butik som är ÅF för OS så lägger dom en beställning. -dock kan leveranstiden vara upp till 8 veckor ;)

Ååå.. Säg till om du hittar något, behöver också ett rödbrunt.
Pälor är ju så himmlans snyggt:love:

Det pannbandet som många velat haft här i tråden, OS pannbandet med pärlorna som jag vill ha i fejkvarianten såg jag idag IRL :cry::cry::cry: Ännu finare än på bild! :cry::cry:

men finns dom inte att köpa i SV någon stanns.. Min mamma såg sånna på flyinge förra året..

det finns i brunt. men som du säger så är det i os- vanliga chokladbruna färg.

Det är bara att ta kontakt med en butik som är ÅF för OS så lägger dom en beställning. -dock kan leveranstiden vara upp till 8 veckor ;)

Vet du någon`?

återförsäljare i sthlm....

hogsta ridsport
tf häst och fritid
hästgallerian
guro ridsport

Vilket undebart pannband!:love::eek: Fast typ alla os e ju snygga:p

Jag har gjort ett eget sånt:)
Tog ett vanligt pannband som det var nå andra stenar på osså rev jag loss dom och limmade fast en bit av ett halsband längs hela pannbandet och vips så har man ett pannband med pärlemor stenar på:) Fast det är typ plast men de blev fint! ska försöka lägga in en bild sen!

Köp ett lämpligt halsband, en rulle lintråd och några läderbitar och tillverka ett själv! Oslagbart billigast.

http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_8/12140000-12149999/640x480/12149007.jpg
http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_8/12140000-12149999/640x480/12149011.jpg
12226732.jpg

http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_8/12140000-12149999/640x480/12149010.jpg

12149009.jpg

Tack! :o Det tar inte många timmar att få till men man måste mäta var tionde millimeter typ för att få det någorlunda snyggt. Största fördelen att göra själv är att man kan välja allting själv :idea:

Gud vad kul att göra en egen! Känner en som importerar och säljer äkta pärlor som jag brukar köpa av. (skitbilligt dessutom!!)
Kanske skall fråga om hon kan göra ett?! :love:

Finns på "!Svensk ridsport" i kungsbacka, var assnyggt! Kommer faktiskt inte ihåg vade det kostade, men du kan ju ringa o höra om du e intresserad. :)

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: Fiorano
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 485
Senast: Ajda
·
Övr. Hund La ut samma inlägg på en annan sida men verkar inte få nå svar så jag lägger ut här också ;D Kanske är det jag som inte har nå tålamod...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 696
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hästmänniskan Hej allihopa hoppas ni har en trevlig kväll! Det är så att jag ska rida min allra första La2 start imorrn och är riktigt nervös! Jag...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Hanna2021
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka