Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok, jag var hos sadelutprovaren för några veckor sedan för att köpa ny dressyrsadel och provade sadlar, var väldigt sugen på en childeric efter det jag hört (att man får naturligt bra position t.ex, jag har normalt sett svårt att sitta i dressyrsadlar rent generellt). därför blev jag sjukt besviken när jag fick ont ända upp mot höfterna, hade alltså inte bara ont i ljumskarna, så i mitt fall hjälper ju inte stretching.
eftersom att jag inte upplevde det alls på samma sätt i dem andra, undrade jag om det var ngt specifikt med just childericen... då fick jag förklaringen att det var nog just "den franska bommen" jag ogillade, som då i regel skulle vara ca 2 cm vidare. men tydligen så har du helt annan info, mkt intressant då jag älskar att sätta press på folk inom olika yrkesgrupper
Får jag sticka in med ytterligare en fråga? Är det någon som känner till vad man använder för material i bommen?