Tävla dressyr i GPA-hjälm?

Sv: Tävla dressyr i GPA-hjälm?

haha. hel svart är snyggast. men jag använder min för att den är så lätt och bekväm :)

Haha, fast det är ju bara under Msv sen har ju alla hatt :) Jag ska nog bara tävla i den när jag ska tävla unghästen, det har jag lovat mamma, då blev hon lite lugnare:rofl:Men försäljningshästar och se vete tusan om jag sk, får se...

Jo förvisso....

Men jag har fortfarande inte hämtat mig efter chocken med Minna på Ridsports framsida....

Har fortfarande svårt att andas... :D

aa men på lokalnivå tycker jag att man kan ha en gpa hjälm utan att de ska se konstigt ut,kanske bara startar nån gång på kul, elr inför fältävlan, o fins många som inte har råd säkert till två hjälmar(om man vill ha gpahjälmen på hoppningen/fälttälvan)'
nee jag tycker om dem hjälmarna, men faktiskt sakt de till mamma nu, när ajg ska starta min föra LA5 så ska jag köpa en "neurtal"
men hatar alla andra hjälmar nu(inge slår PGA);-(

Eller hur! Kunde gått helt galet illa! Kom på att jag faktiskt har trillat i backen med den hjälmen - dock utan att slå i huvudet:crazy:

*kl*
Måste delvis hålla med er om att det är lite ve och fasa att tävla dressyr med en sån hjälm. Men tanken är att 6-åringen ska upp i Msv redan till våren och den andra går St.george/Int.I Så jag har ingen större lust att köpa en ny dyr hjälm att använda ngra gånger bara!

funderade på att insförskaffa en hjälm i den stilen men sedan en lite äldre dam trillade av på jobbet och bröt nacken PGA den hjälmen för dom är så frukansvärt breda bak i nacken så avstår jag nu... Läkarna sa det att hon förmodligen hade klarat sig me dom gamla hederliga hjälmarna....

Liknande trådar

M
Utrustning Ska köpa ny hjälm nu och det står mellan dessa två hjälmarna GPA Speed Air Tone On Tone och JW hjälm Vilken tycker ni och vad...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Jardina
·
M
Utrustning ganska uttråkat ämmne? :angel: Men , jag ska köpa en ny hjälm. Vilken tycker ni? JW är ju lite billigare än gpa speed air. jag är...
2
Svar
38
· Visningar
1 865
Senast: __miiiaa__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vegansk efterrätt?