Sv: hjälm!

Haha.:D Här nere? :p Göteborg eller väl i mitten av Sverige eller liknande! ;)

Iaf, dom flesta rider runt med JW eller GPA Titium, men JW är ganska överlägsen. :) Har bara sett några få som har flugor...

haha, nu fårstår jag ingenting! :rofl: :D

om göteborg är mitten, vart är luleå då`?

ojoojjj!, här är enstaka med JW , har sett en fluga en gång... Men överlägset euoro-lite (hurstavas) - ALLLAAAA har dom, ink jag ;)

Haha, okej Göteborg kanske inte är på mitten, men "nere" är typ Skåne för mig! :p

Mm, Euro Lite dyker upp lite då och då här också men som sagt, mest JW.:)

okej, nere för mig är ume-sundsvall :angel:

vi är undegär 2 år efter i modet.:rofl:

jag har oxå euro lite, bra hjälm, har den när det regnar nu eftersom det regnar in i flugan :p men den känns som en sten att ha på huvudet i jämförelse :crazy:

Jag tävlar inte öht, eller det är väl tänkt att jag ska göra det till våren när Totten har lugnat ner sig lite, o jag vågar hoppa lite större hinder :angel:

En bild på mig i flugan :p
http://i43.photobucket.com/albums/e387/Dossahund/18-1.jpg

när det regnar nu eftersom det regnar in i flugan :p

Jag har alltid tänkt på det. Så det regnar in i hjälmen?;) Vad ska jag då göra om jag är på en tävling och det börjar spöregna? Bli blöt i håret?:eek: :p

ååhhh,men jag ska köpa en fluga!! det fanns en i en affär i dag! :eek: *chock* men den var alldeles för liten :( men ska beställa från blocketgrejjen :p. jag är KÄR :love: undebara hjälm :D

euro lite är bra, perfekt på annat än träning å tävling , men är lite nerös, tänk om man faller av! :crazy: ¨

Magic_Mac; åååh nej! det går ju inte. Du får stryka dig om det regnar. som en kompis sa ; " tänk på din frammtid" jag å en annan kompis ; " tänk på din imitch! " :rofl:

Haha...:rofl:

Men allvarligt, vad gör man??:p Tar med sig sin andra hjälm som reserv ifall det skulle börja regna...??!:rofl: :D

haha.. du tar din gammla hjälm eller blir blöt i gåret :D *värsta krisen*

Man blir inte särskilt blöt i håret även om man rider i ösregn, tack och lov...:) Brukar ha min när det regnar, min andra tål regnet sämre :D

okej, men hur är dom i stolekarna? :) jag har stl, 60 på min euoro lite, med mössa under, lite stor annars, ska man ha 59 på gpa´n då?

Vet inte i förhållande till din hjälm, men jag har 57 i min gamla gpa som är perfekt men tog 58 i Speed air eftersom jag tyckte den såg så liten ut i 57 som egentligen var perfekt :angel: :D Men det blev bra ändå :D :)

åh, vad svårt :angel: är alla gpa hjälmar rätt lika i stl?

speedair.jpg

02090013_1.jpg

åh, jag vill ha båda dom där hjälmarna! :angel: :love:

kl

jag tycker att du ska ta jw, trots att den är så himla uttjatad, med hellre det än flugan. :p tycker för övrigt att det nästan bara är killar som passar i flugan ;)

haha, undra värför du vart med i matchningskuten :angel: :rofl:

men hörrnii, vart får man tag på billigast? törs inte köpa av blocket killen..,

Haha...:p

Jag tänker köpa flugan i min lokala butik, där den kostar 3990kr. Vågar inte heller köpa på blocket, eller ja över internet även om den är betydligt billigare.;)

( ja, jag är liite feg! :angel: )

Men kolla i dina lokala butiker först, och se vad dom ligger på för pris! :)

jag har kollat, men dom hadde en hjälm, inte min stl!. å sen skulle jag köpa där skulle den kosta 4800...
snabba dig å köp , priserna kommer stiga efter nyår..:eek:
Jag vill beställa en, men sen så vet jag inte stl.

törs jag göra en till tråd om hjälmen?? :rofl:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 108
Senast: fio
·
Utrustning Jag har haft min ridhjälm i säkert 10 år, så det börjar bli dags att byta ut den, men jag vet inte vad jag vill ha riktigt. Jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Jordgubbsskit
·
M
Utrustning Jag behöver en ny hjälm och har ingen aning om vad jag ska köpa för någon :crazy: Ville ha en JW hjälm från början, men fick ju reda på...
2
Svar
20
· Visningar
3 599
Senast: Sorbe
·
M
Utrustning Ska köpa ny hjälm nu och det står mellan dessa två hjälmarna GPA Speed Air Tone On Tone och JW hjälm Vilken tycker ni och vad...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Jardina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur