Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Islandshäst Detta är bilder från en av de första lektionerna för min nya tränare, jag tyckte hon var lite elak då hon menade på att jag är ett...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 001
Trav Några frågor för er som kör/rider lopp: Har ni klocka med er? Vad klockar ni? Varför?
Svar
11
· Visningar
1 311
Senast: ghost
·
M
Western hej! jag är helt ny inom western och appaloosa hästar så jag undrar vad som menas med scandinavisk mästare i FPD Halter Mares...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: plaudit
·
S
Western Vilka är det som ska till RM:et nu sista helgen i Aug???? det ska jag iallafall.... lycka till iallafall!! ska bli så roligt...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 894
Senast: elinsjobergh
·
Övr. Grenar vi har nu med oss en av landslagsryttarna,en mycket dktig o ffa trevlig tjej med stor insikt i d te mest a här inom handikappridning på...
Svar
1
· Visningar
1 158
Senast: busfro
·
T
Western Var var ni? Otroligt välorganiserade och trevliga tävlingar! Som vanligt såklart men var var folket? På D-tävlingen igår var det...
Svar
8
· Visningar
1 010
  • Låst
Islandshäst tänker du klippa din/dina ridhästar i höst?
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Lobelia
·
J
Islandshäst Vet att det står i FIPO, men hinner inte beställa innnan tävlingen, vet ngn om ett rakt lätt böjt globusbett är tillåtet ? Hon går bäst...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: Boj
·
Islandshäst Hej! Har nu funderingar på hur mycket pälssättning kan påverka en häst och dess gångarter, min ena häst här hemma har plötlsigt...
Svar
2
· Visningar
1 120
Senast: sambaengi
·
Trav Undrar om Giant Diablo är så fruktansvärt överlägsen alla andra, eller hur reagerar hon på att få tryck/svar?? Det är ju ena riktiga...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: Lilla
·
F
Hoppning I helgen så hade vi reg meeting med klubben. När en av ryttarna skulle hoppa upp på sin häst så tog hon fram en spray flaska och...
Svar
19
· Visningar
2 216
Senast: lil-sis
·
B
Övr. Grenar Gud så skönt att vara tillbaka i Sverige och stallet igen, har verkligen längtat efter alla dofter och pållarnas "näsor". USA är...
Svar
17
· Visningar
1 346
Senast: lawless
·
V
Dressyr Det var det bästa och vackraste jag nånsin sett. Alla rörelser var underbara, vilket flyt, vilka övergångar, jaa, jag saknar ord...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 008
Senast: Zora
·
M
Distans Tv 4 plus var ju och filmade på Karolinerritten som skulle sändas i hästliv tror jag. Det är ju jättekul!!! Men är det ngn som vet när...
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: neywaz
·
C
Övr. Grenar Hej Galoppvänner, Har ni sett att det blir Point-to-Point tävlingar i Göteborg den 12 september? Jag ska dit! :bump:
Svar
11
· Visningar
1 091
Senast: Inna
·
K
Western Jag ska skola om mej till westernridning och har nu fått erbjudande att låna en liten arab som läromästare. Hon är runt 1.40cm hög...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: lill_sessan
·
Hoppning Jag var ju för en tid sedan på en hopptävling och noterade att efter målgång, så var det en del ryttare som röck hästen i mun med hjälp...
2
Svar
22
· Visningar
2 758
Senast: Ramona
·
N
Hoppning Får man ställa upp i en tävling där div 2 är med i en klass? Då menar jag att ställa upp i en klass där det inte är lagtävling, och inte...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Notorius
·
Hoppning *tävlingen börjar 9.00 ..jag har startnr 26(utan efteranmälningar). *startar i första klassen. *jag har ca 4 mil till tävlingen. När...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: starcraft
·
S
Dressyr Får man rida lätt där i LC:2 och LC:1 2003?? Det r ju där ¨på diagonalen man ska ha mellantrav... Jag har inte dressyrprogramboken så...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama