Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Trav För någon vecka sedan så startade vi hästen igen i ett p21 lopp. Han värmdes upp ridandes på innerbanan, som bandomaren och sekretariat...
Svar
13
· Visningar
1 319
Senast: noppitoppan
·
S
Hoppning Ni som är ute på vägarna och åker en del. Vet ni vad vägen mellan Kungsgården och Svärdsjö är i för skick nu ? Ska ev. åka till...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: vickis_82
·
Islandshäst Jag funderar bara över en sak,hur går det med alla islandsfödda föl som ,förmodar jag ,föds halvvilda i stora flockar och t.e.x. har...
Svar
5
· Visningar
1 125
Senast: Lilla_My
·
H
Western Hoppas att frågan inte är alltför skrattretande.. Får man prata med hästen på en tävling? När jag red för tränare sa han alltid till...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: twinstar
·
H
Trav Oj, oj, oj!!! Nu har man nattläsning ett par dagar framöver - kanon! Redan hittat en tjej som jag är intresserad av - hon kommer stå...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 637
Senast: lsz
·
Trav Hejsan Hoppas på att få lite kloka råd från er :bow: Jag har ett varmblod, som gått på travet tills för ca 2 år sedan. Vi har...
Svar
8
· Visningar
971
Islandshäst Vet inte om detta får ligga här, men hoppas. Alla vi stolta eksemhästägare har ju ett gemensamt problem. Dessa attans täcken går ju bara...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 232
Senast: sambaengi
·
B
Trav ... som köpt travhäst? Köper ni en unghäst eller starthäst? :confused: Berätta gärna om för- respektive nackdelar. Jag har förstått...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: EVA
·
J
Trav Någon som läst boken av Leif Stilling? Är själv intresserad av träning samband med pulsmätare och den ska tydligen behandla ämnet jonte
Svar
4
· Visningar
2 733
Senast: alazzi
·
C
Distans När jag var på en distanstävling och hjälpte till som hinknisse så slog mig en sak. Det var ingen häst som gick i form. Vad jag förstår...
Svar
12
· Visningar
1 442
Senast: Stopek
·
B
Övr. Grenar Jaha, ätnligen va namnet klart, det blev Sport Star som jag ansökt om! Va inne på galoppsport.se och fick fram det, så roligt! "Drutten"...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: shady
·
Hoppning Är ju inte så super rutinerad tävlingsryttare så jag kom på en fråga till. I PM:et står det följande OBS! Vaccinationsintyg och...
Svar
9
· Visningar
910
Senast: LitenIsa
·
A
Körning hur ofta och hur hårt skulle ni rekomendera att köra ett treårigt russ? Förslag på andra aktiviteter förutom körningen som man kan...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: Annapanna
·
Hoppning Vi nöjer oss med EN tråd om OS. Här diskuterar vi ALLT som rör OS (i hoppning).
9 10 11
Svar
211
· Visningar
15 110
Senast: Malinski
·
T
Distans tänkte att ni distansryttare nog har koll på detta.Jag försöker ta puls på mina hästar men jag hittar inte pulsen, har försökt på benen...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: seejii
·
Hoppning Juniorer måste ju kvala för att få rida 130, men hur är det för YR och Seniorer? Jag hittar inget i TR om det..Men behöver man inte...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Bellapops
·
Trav Vet ej om denna ligger rätt... Jag ska skaffa pass till min två fd travare, hur gör jag? PÅ stuteriet där jag jobbar, fyller ena...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: zilla
·
S
Dressyr Behöver tips har midjelångt hår som dessutom är ganska tungt. Gillar inte tanken på hårnät :crazy: , hur gör ni andra med långt hår ?
Svar
12
· Visningar
5 431
Senast: Cillavan
·
A
Dressyr Jag undrar om det är någon som vet vart jag kan få tag på dressyrprogrammen för LD:3 år 1992, och Lc:1 från 2003 det skulle vara...
Svar
2
· Visningar
1 161
Senast: alexandra_
·
M
Övr. Grenar Hästen startade på Jägers i tisdags, idag har vi konstaterat chipfraktur i framknät(3:e karpalbenet) :cry: Är det någon som vet...
Svar
1
· Visningar
1 037
Senast: lawless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama