Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Islandshäst jag har tänkt mycket på de här med islandshästar. är dem verkligen så viktbärande som dem flesta tror? jag har också undrat varför de är...
2
Svar
28
· Visningar
2 579
Senast: Björk
·
S
Islandshäst Börjar med att säga förlåt om tråden ligger helt fel, men tyckte inte heller den passade under avel, eftersom det här rör bara...
2
Svar
23
· Visningar
2 253
Senast: sambaengi
·
A
Distans Äntligen har jag fått tag på en häst att rida. :banana: Det är ett ytterst trevligt halvblodssto, aderton år gammalt och i mycket god...
Svar
6
· Visningar
1 440
Senast: caradan
·
Hoppning Hoppas tråden får vara kvar den här gången för den hör hemma på hoppforat. Hur ska man brodda för att undvika olyckor i tighta...
Svar
17
· Visningar
1 119
Senast: Ramona
·
L
Dressyr Hur går det till på en lokaltävling? Är klädseln som på en regional? Får man ha med spöet under själva ritten? Nån som vet? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: dressyrtinna
·
V
Hoppning Sverige akte ur va? Jag ska dit pa sondag och se finalen.. :)
Svar
2
· Visningar
686
Senast: cissan
·
S
Trav Jaris häst,16.6,finfint allatiders :bow: :bow: :bow: 3:a :bump: :banana: :bow: :banana: :bump: :bow: Berätta mera om...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: jari
·
K
Körning Ska till att be en händig kompis fixa en parstång till min vagn, men är osäker på måtten. Vet någon hur lång den ska vara i förhållande...
Svar
1
· Visningar
1 457
Senast: Nora
·
T
Körning Har ett hbl-sto som jag funderar på att köra in. Hon fungerar bra som ridhäst och jag tror att hon skulle fungera minst lika bra som...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: Nora
·
N
Hoppning Den ponnyn blev avlivad efter att ryttaren på den internationella ponnytävlingen i Italien hade ridit för fort i en omhoppningssväng (på...
2
Svar
25
· Visningar
1 795
Senast: Notorius
·
S
Övr. Grenar Nån som ska dit? Jag ska :)
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 189
Senast: Scorpan
·
Western H**ks är de något att ha?? någon som hunnit köpa en sådan?? kvalitén hur e den...hur vet man vad det är för bom storlekar därifrån, står...
Svar
16
· Visningar
1 580
Senast: nettanbabe
·
Körning Ny behöver jag lite tips!! Är inne på att köpa denna selen :http://www.equilex.se/index2.php?go=shoppen_visa_mer.php&SID=37&SKID=3 Är...
2
Svar
22
· Visningar
3 080
Senast: Welsh
·
Hoppning Kanske dum fråga..jag vet inte.. :smirk: Har aldrig funderat på det tidigare men får man rida klubbtävlingar utan att vara medlem i...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: jo7
·
M
Dressyr det är så här att jag har tävlat min häst på lokal nivå två starter och har placerat mig i Lb bägge gångerna så nu undrar jag lite om...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: marika_
·
Övr. Grenar Hej, har köpt en 4 åring som är uppfödd på Rävdansens stuteri, stod på Täby en kort tid men såld nu till mig som ridhäst, riden som...
Svar
5
· Visningar
2 183
Senast: mackan
·
Hoppning Finns det någon gräns för hur mycket motgång man kan ha? Har två pollar som båda haft sjukdomar/skader men efter många års kämpande...
Svar
17
· Visningar
1 321
Senast: joo
·
C
Övr. Grenar någon som ska till norge på söndag från Täby?!?! som ska dit och titta på löpen?? Skulle vilja åka med, vi är 2 tjejer som är...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Cani_SWE
·
Western Har hört att Arab SM i westernridning ska gå av stapeln 2-3 oktober på OKna Ranch, med tävling öppen för alla på lördagen. Prop ska...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: twinstar
·
H
Fälttävlan som hoppade bäst av dom svenska hästarna, Robban hade 12 fel och Bullen 8. Nu är det ju för tidigt att diskutera utslaget i denna nya...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 047
Senast: roslagen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar