Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

O
Dressyr Haru just fått hem den nya hästen (2 veckor sen) och den 10:e är det en träningstävling i dressyr på klubben. Vi ska vara med i LC:1...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: _otursbarn_
·
B
Islandshäst Snart blir jag (förhoppningsvis) hästägare! Har hittat en helt underbar liten läromästare som jag hoppas går igenom veterinärbesiktning...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 003
Senast: Båbbe
·
E
Övr. Grenar Jag undrar om det finns en hästintresserad/kunnig tjej eller kille i trakterna runt Kristianstad som skulle vara intresserad att hjälpa...
Svar
1
· Visningar
1 147
Senast: Chappe
·
Distans ni som tränar o tävlar distans, har ni märkt av några typiska skador på era/andras hästar pga den typen av träningen? som hopphästar...
Svar
6
· Visningar
1 479
Senast: Stopek
·
Fälttävlan Ngn som vet var man kan hitta gamla resultat? Mitt sto har varit gotländsk mästare i fälttävlan (tror jag) och jag skulle gärna vilja...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: AraSlei
·
Trav Ni som tränar travhästar, hur många starter har era hästar gjort de senaste fem åren? Efter hur många av dessa har dopingprov tagits...
Svar
8
· Visningar
951
B
Western läste nu e senaste hästfynd i artikeln om bomlösa sadlar och tyckte det lät bra, det fanns ju även westernsadlar i det. tänkte bara...
2
Svar
20
· Visningar
2 508
Senast: Balans
·
Islandshäst Sv: Re: silverhästar Jag förstår inte riktigt vad du snackar om. Forumets trovärdighet? Vad tror du att det här forumet är egentligen...
2
Svar
22
· Visningar
2 138
Senast: Lobelia
·
D
Övr. Grenar Efter att jag fått så många bra tips här på Buke så ville även min syster försöka. Vet inte riktigt under vilken tråd det hör hemma så...
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: diny
·
R
Trav Finns det någon ras förutom russ som kan hävda sig? Nu är det väl kanske inte SÅ många här som håller på med ponnytrav, men... :p Och...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: EVA
·
B
Övr. Grenar Kanske ligger under fel tråd men jag gör ett försök att få några svar. Jag har nu räknat ut en foderstat till lillgrabben och har kommit...
Svar
19
· Visningar
1 351
Senast: Gisburne
·
N
Körning Hur gör ni för att få fram hästen i ett bra tempo utan att stanna av efter några steg? Min shettis är ganska pigg och kan gå fram mycket...
Svar
10
· Visningar
1 144
Senast: Nora
·
Hoppning Ni som har TR nära till hands, eller kan det jättebra t.o.m. ;) , vad händer om man rider över start utan att ha fått ett varsågod?
Svar
9
· Visningar
969
Senast: Lady_S
·
L
Trav åt häst som pullar/rycker tömmar ur handen på en! Min travare, som numera är ridhäst, tömkörs och körs med vagn ibland! Varje gång och...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Snurrfian
·
S
Trav Ja ikväll blev det sorgligt på Solvalla,då en häst dog i slutskedet av loppet......... :cry: Hästen började vingla i sista...
Svar
15
· Visningar
1 112
Senast: Mitra
·
L
Western Vart i hela världen (bildligt talat ;)) kan man få tag på snygga såna? Hjälp mig..!
Svar
14
· Visningar
3 164
Senast: Annica Ahlfeldt
·
N
Western Bara undrar om det är någon skillnad på fasta och rörliga skänklar på stångbetten..... sötmalm med koppar inlägg är det för att...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: nettanbabe
·
S
Dressyr får man tävla med sådant här i dressyr? utsmyckning på nosgrimman i form av tex guld eller silverlinjer fast på läder?
Svar
8
· Visningar
1 531
Senast: __Stilett__
·
Islandshäst Skulle vara jättebussigt om ni ville ta en kik och säga vilken ni tycker ser bäst ut, och om ingen av dem ser bra ut så får ni gärna...
2
Svar
27
· Visningar
2 110
Senast: gadriel
·
Western Har suttit och sett en hel del reining nu och undrar över vilka fel som ger en 0 poängsritt? Har inte AQHA regelboken så jag kan inte...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: monke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama