Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej. Jag rider på islandshästridskola och är inte så super duktig. Jag har fått lära mig att när man förbereder hästarna för tölt så...
Svar
5
· Visningar
1 950
Senast: pumkin_
·
Körning Vad har ni för bett när ni kör? Har ni postkandar eller liverpool till körbett och tycker dessa bett fungerar bra? Hur dåligt är det...
Svar
10
· Visningar
2 684
Senast: Shettisar
·
Fälttävlan Igår gick min häst sin första terrängträning med sambon på ryggen. Ingen av oss har tidigare ridit terräng och hästen är en relativt...
Svar
19
· Visningar
1 467
Senast: _Tazty_
·
A
Körning Är lite nyfiken på hur långt andra kommit med sina treåringar, vad kan de och hur hårt jobbas dom?
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: mellis
·
L
Islandshäst Hej alla där ute! :D Jag har funderat på att köpa en bomfri sadel. Är det någon som har erfarenhet av en sådan? Vill veta om ni tycker...
2
Svar
31
· Visningar
3 682
Senast: sambaengi
·
T
Fälttävlan Hmmm om detta inlägg hamnat fel.. flytta gärna på det :) Har tittat på tidigare inlägg men itne riktigt hittat svar på min fråga: Är...
Svar
1
· Visningar
3 363
Senast: norpan
·
I
Islandshäst lycklig,,, ny häst.. Fick igår hem en underbar liten islandshäst som jag ska låna åtminstonde tills början av nästa sommar... :) Hon...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Klintan
·
Trav Jag har ett litet problem. När jag har varit inne och tränat på banan så är det som förgjort att försöka få rent vagn, skydd m.m. Från...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Mitra
·
A
Körning undrar om det finns någon som vet om och var man skulle kunna köpa lösa kuskbockar. Jag har en rockard som jag skulle behöva sätta en...
Svar
8
· Visningar
2 667
Senast: hanseman
·
Övr. Grenar Var det någon som såg trion idag och såg hur det gick till. Plötsligt såg vi en jocky i backen och en häst som springer med avbrutet...
2
Svar
20
· Visningar
2 104
Senast: EVA
·
S
Islandshäst Är helt novis på området avel. Sitter och roar mig med stamtavlorna för mina hästar. Den ena är efter Hrimfaxi frá Öxl (e Sörli frá...
Svar
10
· Visningar
1 396
Senast: Itchie
·
P
Dressyr Har fått låna en ponny på foder. Hästen har tidigare gått FEI dressyr, så jag bara undrar vad som gäller angående uppklassning mm. Får...
Svar
10
· Visningar
2 190
Senast: violence
·
T
Trav Någon som vet om det finns en lista på alla anmälda, så man vet vilka som ska dit? Det finns ingen vad jag vet på Sleipners sida.
Svar
1
· Visningar
833
Senast: anhe
·
C
Fälttävlan Jag har tävlat fälttävlan några gånger men det är en sak jag inte fattar och aldrig får klart för mig, hur beräknar dem tidsfel i...
Svar
11
· Visningar
3 948
Senast: evasarius
·
K
Distans Vad tycker ni om att starta en 4-åring i Prova på ritter bland annat för att miljöträna hästen. Jag har en häst som nästa år är 4 och...
Svar
11
· Visningar
1 354
Senast: FamPont
·
T
Hoppning Undrar om det är någon som har koll på hur man kvalar in hästen till 6 års på falsterbo??? :angel:
Svar
8
· Visningar
2 515
Senast: pixiegnomen
·
S
Trav Ett nytt positivt dopingtest från Per Lennartson tränad häst!!!!! Order By Fax,har haft Flunixin i sig vid senaste segern...
2
Svar
38
· Visningar
2 542
Senast: martha
·
S
Islandshäst Någon av er här på buke som skall dit? Tävla eller bara vara sociala?
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: Sammets_rosa
·
J
Dressyr Jag har nu i stort sett bestämt mig för att starta dressyr för första gången :crazy: Det gäller en LB:3, och det är på hemmaplan...
Svar
15
· Visningar
1 938
Senast: julia_v
·
K
Dressyr Vilka här ska vara med?? Vilka tror ni vinner i de olika zonerna? :cool:
2
Svar
27
· Visningar
3 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka