Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Distans Mina vattendunkar har varit avställda en tid och nu när de ska användas igen insåg jag att några av dem är lite halvsunkiga, lite...
Svar
4
· Visningar
1 107
Hoppning Någon som vet anledningen till att unghästar i 95% av alla fall aldrig får vara med på prisutdelning utan kan hämta sin rosett i...
Svar
18
· Visningar
1 166
Senast: workaholic
·
Övr. Grenar Irene Slättengren och Larino tog OS-guld idag! Det ni!!! :rofl: Stort grattis till dem från mig och Gianini!! :rofl:
Svar
12
· Visningar
1 499
C
Dressyr hejsan! jag ska vara skrivare på min klubbs KM i helgen, i dressyr LB, La. Är det något speciellt man ska tänka på ? Något man absolut...
Svar
9
· Visningar
2 409
Dressyr Vad krävs det i dem olika dressyrklasserna? Jag är ett stort blåbär vad gäller dressyrtävlingar :o så nu undrar jag vad som krävs...
Svar
2
· Visningar
4 478
Senast: Terja
·
Trav För att inte förstöra stallys tråd mer än jag redan gjort startar jag en egen. Jag hoppas vi kan ha en saklig diskussion där vi håller...
Svar
11
· Visningar
1 687
Senast: solros
·
D
Trav jag är ny inomtravsporten och undrar vad det krävs för att bli lärling. kan man vara det både hos proffs och amatör? vad är det för...
Svar
13
· Visningar
2 270
Senast: cämela
·
L
Fälttävlan Hur gammal ska hästen vara för att man ska få starta i en debutantklass?
Svar
3
· Visningar
847
Senast: Liiisa
·
Western Jag går i planer på att köpa en westernsadel nu och skulle behöva lite vägledning om vad man som Nybörjare inom wetsren ska skaffa sig...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: ika77
·
O
Islandshäst Jag har hört att det följer ett synfel med silvergenen. Dvs silverhästar ser sämre än andra! Är det någon som vet om det finns belägg...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 677
Senast: sambaengi
·
K
Distans Hur ofta och hur länga kan jag rida min häst nu när jag sätter i gång honom efter ganska lång vila pga olika saker. Just nu skrittar och...
Svar
1
· Visningar
979
P
Western Jag har fragat detta redan men har nan nagot tips om vart man kan soka efter rancher i USA som behover hjalp...jag vill aka dit och...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Elisabethh
·
Övr. Grenar När börjar det?? Någon som vet?? :confused: De visar väl säkert inget på tv från det, eller??? :cool: Jag vet att de visade...
Svar
5
· Visningar
1 395
Senast: busfro
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag bara undrar vad ni tycker och tänker om tävlingar och så? Själv tycker jag att det är dåligt med tävlingar. Eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Dimmalimm
·
S
Islandshäst Blev uppringd av en okänd person som sett mina saluannonser. Hon var helt förtvivlad. "Jag har inte islandshäst själv men en person har...
Svar
9
· Visningar
2 265
Senast: Balderum
·
F
Fälttävlan * klass med 14.000 !!!!!!!!!!!!!!!!!! i första pris :eek: Helt otroligt , tänk om alla * klasser hade dom prispengarna. Fantastiskt...
Svar
9
· Visningar
1 125
Senast: LenaH
·
Övr. Grenar äre nån som ska dit å kolla.. Sillyfilly och Mr Marksman ska ut..Mr Marksman ska kvala!! kommer troligen att träcka Silly..om det är...
Svar
5
· Visningar
1 061
Dressyr Hur får jag min häst lugn under dressyrprogrammet? Han går kanonfint på framridningen men blir så nervös så fort han kommer in i ett...
Svar
8
· Visningar
1 251
Senast: Zuzzi
·
M
Trav Varning svammeltråd!!! Idag så skulle jag och en kompis köra våra unghästar i lag bara ut och skritta lite.. Min ettåring är ny på...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: minihopp
·
Islandshäst Hur mycket (hur ofta, hur länge) bör man rida en 6-årig islandshäst? Hon har varit inriden i ett år. Jag har haft henne sedan början...
Svar
4
· Visningar
1 208
Senast: sambaengi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama