Mått på parstång?

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare kessy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 464
K

kessy

Ska till att be en händig kompis fixa en parstång till min vagn, men är osäker på måtten. Vet någon hur lång den ska vara i förhållande till hästarna (det här gäller shettisar)? Det ska väl vara fästen för stångkoppel också, var placerar man dom? Är det något mer man ska tänka på?

Sv: Mått på parstång?

Jag ahr själv ingen aning men om du kollar hos någon vagnstillverkare kan du ju få rätt mått och veta allt nödvändigt! Bäst att göra det ordentligt första gången ju!

Liknande trådar

Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 344
Senast: Araminta
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 554
Senast: CaisaCax
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 141
Senast: snöflingor
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka