Bra sele, HJÄLP!!!??

Sv: Bra sele, HJÄLP!!!??

Jag tycker Willabselarna verkar jättebra. Har ingen själv men har stått som medhjälpare i funktionskontrollen på några tävllingar och Willab selarna har suttit bra på alla möjliga hästtyper. Verkar ganska rejäla också.

Willabs maratonsele vet jag inte så mycket om.

dum fråga men hur ser en brun sele ut på en brun häst (brunskimmel) har alltid bara haft svart, men bytar gärna till brunt *ler*

/jenny

:D Ja brun helt enkelt. Skämt o sido, jag har bruna selar på alla mina hästar oavsett färg (har något undantag iof) tycker att det är snyggt då den bruna färgen är snygg. Blev du klokare nu :angel:

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet nåt om den??? Är den lika bra som de gamla, passformsmässigt o så tro... Men den här ser ut att ha ett mjukt säte! :p...
Svar
4
· Visningar
1 331
Senast: svea
·
O
Körning Jag skulle vilja ha lite hjälp av alla er som kan mycket om körning. Jag har en 6 årig shettis som jag har kört en del, men ny vill jag...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: Goat lover
·
Körning Kan ni hjälpa mig med dessa frågor. Det är detta sele jag ska sälja. Precis denna storlek...
Svar
12
· Visningar
1 389
Senast: Goat lover
·
Körning Kollar runt på olika kompleta selar. Men har inte särskilt stor budget har typ 3000 kr :smirk: Kanske inte värst mycket men jag skulle...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Nussikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama