OS - diskuteras HÄR

Sv: OS - diskuteras HÄR

Absolut INTE! Om någon gjorde ett fiasko så var det Malin Baryard som klart underpresterade om man ser till vad hon borde kunnat göra. Eller så är hon bara, som ovanstående säger, vansinnigt överreklamerad och hade egentligen inte chans att göra bättre.

I Aftonbladet står det att han var lysande, imponerade stort, räddade medaljstriden.
Snacka inte skit om Aftonblaskan dom vet vad dom skriver om (i alla fall ang RGB)

Öhh, vad står det att RGB stod för ett fiasko???? Finns väl bara en artikel om att Malin talar ut om sitt fiasko?

Rolf-göran var GRYMT bra. Fixade bronset och var bland de bästa (den bästa?) totalt alla hoppningar!!

På aftonbladets hemsida står det också om Butterfly Flopp :devil: :devil: :devil:

Japp skönt att dom får sig en knäpp på näsan dom som tvivlade på Magic Bengtsson och Peder, tror knappast Helena och Classic hade gjort en bättre insats

i den värmen och långa banorna tror jag inte att classic hade gjort en enda nolla..
grymt förtjust i mg bengtsson!! :love:

klockan skrev:
Öhh, vad står det att RGB stod för ett fiasko???? Finns väl bara en artikel om att Malin talar ut om sitt fiasko?

Rolf-göran var GRYMT bra. Fixade bronset och var bland de bästa (den bästa?) totalt alla hoppningar!!

Jag citerar;
" Hopplandslaget
(Malin Baryard, Rolf-Göran Bengtsson, Peder Fredricson och Peter Eriksson)
Hoppning
-> Vann brons och hade teoretiskt chans på silver. Skönt för Baryard och Bengtsson med tanke på individuella tävlingens fiasko."

Det stod i artikeln "Slutbetyg OS 2004, Vinnare, hjältar, svikare..."

Sandros skrev:
Jag citerar;
" Hopplandslaget
(Malin Baryard, Rolf-Göran Bengtsson, Peder Fredricson och Peter Eriksson)
Hoppning
-> Vann brons och hade teoretiskt chans på silver. Skönt för Baryard och Bengtsson med tanke på individuella tävlingens fiasko."

Det stod i artikeln "Slutbetyg OS 2004, Vinnare, hjältar, svikare..."

Jaja, man kan väl inte räkna med att de är så insatta. I en annan artikel skrev de att RGB gjort en bra individuell insats. Dom liksom klumpa ihop Baryards dåliga insats med RGB.

För övrigt tror jag inte Classic H hade hade haft en chans mot Magic Bengtsson. Dom gjorde verkligen rätt uttagning. För dom stora hindrena har MB mycket mera kapacitet och klass, vilket han bevisade, 5:a individuellt är ju egentligen otroligt bra. :bow:

Sv: Re: OS - diskuteras HÄR

Finns det någon som vet vart bra bilder på dessa toppryttare finns? Jag har sökt överallt (tycker jag) för bra "close-ups" på ryttarna... utan resultat. Det finns dock många fina bilder med ryttare till häst, men då syns ju mest hästen och hindret...

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 351
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart hur hoppningens OS-medaljer i Paris fördelas! OS-guld går till Tysklands Christian Kukuk. Hans första individuella OS...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
53
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hemmapubliken får se världsettan Henrik von Eckermann och övriga svenska ryttarstjärnor. De internationella hoppningarna i Strawberry...
Svar
0
· Visningar
47
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama