Sv: RM:et....

oj då... :o det var förhoppningsvis inte meningen.... vem är du då??? minns inte att jag sprang på nån??? jaja kram

stod framme vid staketet och tittade, vände mig om och skulle gå när det bara
visslade till framför näsan, du hade väl kanske bråttom eller nått, vad vet jag... :)

ok...minns jag inte.... hihi.... det var nog inte meningen iallafall..... kram

nej, det kan jag aldrig tro att det var, då hade du nog träffat isf... :)

jo jag hade väll gjort det..... minns fortfarade inte att jag varit på väg att springa på nån....så stressad måste jag ha varit.....hihi.... kram

Du fick i alla fall behålla hatten...... :cool: Var inte det snällt av mig... ;)
Ingen större förlust att du missade Andreas....han var en av Hagfors stollarna jag var tvungen att dela hus med hela helgen...... :angel: :devil:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

hej...jo det var snällt.... släpper inte den i första tagen kan jag ju säga....det är ju jag som är tjejen med den lila hatten.... :) tänk om nån annan skulle börja ha den....hur ska folk då veta vem jag är....... :rofl: :rofl: jaja kram

ja, det är mycket ansvarsfullt arbete att dela ut priserna... jag har viss erfarenhet
av den uppgiften jag med... fint jobb ju, får krama alla fina tjejer och dessutom
blir de glada när man gör det, det händer minsann inte varje dag... :)

skulle jag va en stolle nu menar du? jo, det är nog sant...
åka 25 mil hemifrån och dela ett hus med en (1) dusch med
tio tjejer och en rolf...

så du har varit prisutdelare??? ok... jo kan förstå att du åkte så lång då...jag åkte bara 22 mil för att va prisutdelare.... hihi....menmen...vad gör man inte... jaja kram

Ursäkta, men hur länge kan man hålla på och bara fnissa och inte skriva något vettigt???

Monke

Vilket var värst?? Låt mig gissa... Dela rum med Rolf???? :rofl:
Vad gäller duchen så fanns det ju fler uppe i stora huset, något som undertecknad utnyttjade..... :cool: :idea:

/Carina :eek:

jo, vi hade en tävling tillsammans med SCW på hammarö för nåra år sen... tror det
är enda gången jag har haft hatt offentligt... :)

nu var det väl så att den enda singeln av de tio jag inte var släkt med var Lentia här...
så det var väl ingen högre raggningspotetial i det huset... men det fanns väl annat
att titta på där nere...

var nog inget som var värst... tyckte vi hade trevligt jag...
dela rum med rolf spelar väl ingen roll, han har ju redan sitt på det torra...

Fast torr var väl det sista han var på lördagskvällen...... :rofl: ...du skulle ha hört en del förslag han kom med..... :rofl: :eek: :o

/Carina :eek:

det låter som ni hade väldigt roligt iallafall.....hihi.....

så du ska oxå skaffa dig en lila hatt??? det går ju inte.... kan ju inte finnas två med "den" lila hatten....hihi :rofl: :rofl:
nu é det ju nästan slut på alla roliga tävlingar... vart ska man ta vägen då?? vänta ett helt år igen....*suck* hihi... jaja kram

ja, du är lite för gammal... inte för att man ska prata om en dams ålder, men du är väl minst tio år äldre än mig va?

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
593
Senast: Amanda_F
·
Kläder & Bli fin Jag tror att mitt hår är naturligt vågigt, för rakt är det inte iallafall. Jag har sett videor på nätet hur folk tar hand om sitt...
Svar
2
· Visningar
231
Senast: tott
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
409
Senast: sthu
·
Träning Jag ska eventuellt köpa en galopphäst direkt från banan. Vad är era bästa tips vid omskolning? Undrar också hur mycket era fullblod...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama