Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Nästa säsong så har jag så gott som bestämmt att det blir Boccelli vi betäcker med. Någon som tänker samma eller redan har betäckt...
2
Svar
37
· Visningar
2 475
Senast: elle12
·
Dressyr Ännu ett litet formulär från mig...:p! *Är du tävlingsryttare? *Vilken nivå tränar/tävlar du på? *Hur ofta rider du för tränare...
2
Svar
27
· Visningar
1 989
Senast: Tebazz
·
C
Dressyr Jag ska skaffa barfotaboots till min häst nu, men jag är inte säker ifall det räknas som skydd eller om det går som skor... jag har...
Svar
8
· Visningar
954
Senast: fijja
·
Dressyr Jag har bara en undran. Var på en dressyrtävling och tittade.... 80% av ALLA ryttare satt med hälarna inåt hästen och gnagde med sina...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 796
Senast: Yvvi
·
Dressyr Då och då poppar det upp trådar med bilder på folk som rider dressyr på ängen. Det ser väldigt mysigt ut, det blir fina bilder!! Men är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 868
Senast: Wembley
·
Dressyr Funderade på ovanstående då jag tänkte ut och tävla med min nya häst som jag vet kan bli VÄLDIGT spänd på nya platser= blir väldigt svår...
2
Svar
32
· Visningar
4 647
Senast: JoCfin
·
S
Dressyr Hej! jag undrar bara vilka sorts tyglar man får tävla dressyr i? :confused:
Svar
10
· Visningar
1 140
Senast: niardasp
·
Dressyr Hur mkt motsvarar bomvidd 32 i en crown jämfört m ex 29 i passier?
Svar
8
· Visningar
3 656
Senast: HannaZ
·
S
Dressyr Rider en ponny som jag ganska nyss börjat få att jobba och fungera. Men hon är inte så jätteframåt och har ingen riktig framåtbjudning...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: nancy
·
Y
Dressyr Jag efterlyser någon som vet vilka avstånd man ska ha mellan hörnet på en 60-metersbana och första bokstaven på långsidan. Jag har...
Svar
4
· Visningar
5 585
Senast: yelly
·
Dressyr Ni som av någon anledning, tillfälligt eller längre tider, har varit tvungna att rida bettlöst (eller ni som känner till såna ekipage) -...
2
Svar
31
· Visningar
2 818
Senast: Anna_
·
Dressyr i morgon kommer sadelutprovaren och jag är riktigt sugen på att inskaffa mig en wintec isabell werth och nu undrar jag om ni tror att...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: sommarminne
·
Dressyr Haller pa att leta efter en dressyrsadel som ska passa en hast med kort rak rygg. Funderar bla en pa en som heter Euroriding Titan...
Svar
14
· Visningar
2 404
Senast: simpan
·
N
Dressyr Jag har lite hjärnsläpp just nu.. Vilka 3-delade bett får man tävla på? och vilka får man inte tävla på? Visa bild.:)
Svar
6
· Visningar
930
Senast: c0pyright
·
N
Dressyr Red häromdagen. Ponnyn kändes lite tung, låg fram.. lite stel osv. Ingen höjdare. Skrittade skolorna ca 15 min, försökte lossa lite. Red...
Svar
18
· Visningar
1 388
Senast: Saigon
·
M
Dressyr Ska ner till jämjö och tävla i helgen. bara en lokal men tillsaken.. ja tycker programmen är så himla lika så jag vet inte hur ja ska...
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: M-Meduza
·
J
Dressyr Hej! det är så att ja nästan precis köpt häst o vill till att börja med tävla några lätta dressyr tävlingar.. Hur långt kan man tävla...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Vita_N_6520
·
F
Dressyr Lägger gtråden här istället, det är så mycket "utrustning" på andra forumet....Tycker den passar bättre här. Moderator får ta bort den...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 867
Senast: cristobal
·
Dressyr Började fundera lite när jag läste i en tråd där någon fick rådet att driva för att få fram en mer ärlig framåtbjudning.. Vad är en...
2
Svar
27
· Visningar
3 202
Senast: Zephira
·
Dressyr Visst är det så att jag får ställa upp på en lokal dressyr tävling med min maxade D- ponny (arab) ? Dessutom... Jag har inte hunnit...
2
Svar
32
· Visningar
2 865
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V