Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Har äntligen vart och köpt en ny sadel till Vito. Vi åkte till sandris idag och där tog hon fram 4st olika sadlar som vi skulle prova på...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: Ewelina
·
C
Hoppning Hej alla bukare! Jag funderar lite på en sådan men undrar hur den är att rida i, är det någon som har några erfarenheter? Sen undrar...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 112
Senast: Coconut
·
E
Hoppning Jag är på jakt efter en nu tävlingskavaj och vill mycket gärna ha tips från er bukefaliser :bump: Jag vill ha en som passar till...
2
Svar
34
· Visningar
2 772
Senast: Farao
·
C
Hoppning Jag har en ponny som jag tävlar hoppning med , Ibland när vi tävlar så blir hon alltför nonchalant ( alltid på räckena ) hon "Lyfter"...
Svar
5
· Visningar
2 403
Senast: elezdam
·
Z
Hoppning Vad anser ni, att ha en förelder som tränare är ok? Eller är det helt fel?
2
Svar
25
· Visningar
2 039
Senast: Mazarinen
·
Hoppning Jag skulle vilja beställa dessa från en Svensk sida. Någon som vet om någon har dem?
Svar
13
· Visningar
1 158
Senast: svea08_
·
C
Hoppning Hej min häst är 22 år och ett halvblod, hon har haft av gaffelbandet en gång och har fått ett överben men jag undrar ifall det är någon...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: gullebarn
·
B
Hoppning Jag har en C ponny som jag tävlar hoppning på. Hon har alltid gått på bett när jag tävlat henne men alltid varit lite tjaffsig i munnen...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Paulsan
·
L
Hoppning om du har en martini dotter eller son, skriv o berätta om psyke, va du gör me hästen o va ni kanske tävlar o så vidare. har pratat me...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Loolia
·
F
Hoppning Var nu i helgen och tävlade, och red som vanligt på mitt flippanbett. Hade även varit dagen innan och tävlat med samma bett. Och när jag...
2
Svar
35
· Visningar
2 500
Senast: Fhanny
·
T
Hoppning Hejsan, har köpt en Olympus Club (begagnat) från en tjej. Och jag får den nu i veckan. Hon har inte direkt haft någon sadel innan, bara...
Svar
3
· Visningar
685
Hoppning Nu efterlyser jag bilder på Everest avkommor. Skriv och berätta om dem också, ålder, tävlad, övrig stam, temperament mm.
Svar
2
· Visningar
779
Senast: TITTI
·
B
Hoppning Hej. Har funderat på att starta i någon hopptävling i höst, Jag är 14 år & har en stor häst som är 6 år, får jag tävla i unghästklass...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: toughcookie
·
S
  • Låst
Hoppning Hej! Jag undrar om det är någon som har provat Barnes Buckle, en sorts spännen som fungerar som säkerhet om man skulle ramla av och...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Tulip
·
Hoppning Jag är inte nöjd med min förbygel jag har och ska byta ut den. Jag har en "vanlig" v-formad med bred resår, men klurar lite på om jag...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Magic_Mac
·
I
Hoppning Så då blir det dyrare att tävla lokalt. Nästa helg är det vet.bes på en lokal tävling. Jag är kluven. Tycker det är bra med vet.bes...
Svar
11
· Visningar
1 040
Senast: Snuffsan
·
M
Hoppning Nu ska jag köpa en ny hjälm för pengarna jag tjänar i sommar ! :D Vet inte riktigt vilken jag ska ta, något förslag ? :D
2 3
Svar
55
· Visningar
3 730
Senast: Sofie_B
·
K
Hoppning vad ska jag anmäla min dotter i för klasser? hon rider d-ponny och har tävlat på lokal nivå(hemma) men nu vill jag och hon ut till andra...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Cyllene
·
Hoppning Någon som har någon koll på bomvinkel-grader på Albion legend i MW och w ??? är på g och ska köpa sadel och har albion på g men i olika...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Sparvoga
·
Hoppning Tänkte skaffa lite nya grejer till hästen. Vill ha ett schabrak, gärna med matchande luva till. Men jag vet inte vilken färg, har tänkt...
2
Svar
32
· Visningar
5 399
Senast: Baroya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025