Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Hoppning Vart kan man köpa dem? plast o bred platta..¨ någon som vet nån sida :angel:
Svar
2
· Visningar
1 372
Senast: Baroya
·
F
Hoppning Jag ska snart ut på min första "riktiga" hopptävling med min d-ponny, en lokal, LD.:banana: Vilka papper, licenser m.m behöver jag ha...
Svar
4
· Visningar
1 838
Senast: Sofix
·
Hoppning Läste lite om mätning och tycker det är lite luddigt beskrivet. "Ponny kan mätas från och med det år den fyller ett år. Årsintyg...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: MissOnly
·
C
Hoppning Hej! är det någon som har ett telenr till en bra och helst gratis hästadvokat!? väldigt tacksam för all hjälp!
Svar
1
· Visningar
4 037
Senast: nikodemus
·
Hoppning ...Hur fungerar det? Nu kan jag ju förstå att det är olika i olika fall, men rent allmänt har jag lite frågor: Vem blir sponsrad? Är...
Svar
7
· Visningar
2 660
Senast: Kellog
·
T
Hoppning Ska man sälja sin älskade häst för att den inte räcker till så att man då kan köpa en ny som man kan vinna fler tävlingar på?
Svar
19
· Visningar
1 314
Senast: whitetrash
·
K
Hoppning Hej, min kuse var förra sommarn sjuk i tre månader :cry: Men är nu så bra som han kan bli :), han blir något svulen av Hårdare dressyr...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Kapre
·
P
Hoppning Hej, såg en annons som jag funderar lite över. Vackert ädelt sto efter Rocky 770 född 2003 erlagt godkänt ridprov 06 med goda...
2
Svar
27
· Visningar
3 076
Senast: millizen
·
Hoppning Nu har jag äntligen fått tag i en Kentaur Priamos:bump: Passar båda hästarna och mig,vi är supernöjda!!!!!!! Nu blir det nog till att...
Svar
3
· Visningar
1 695
Senast: MoQ
·
R
Hoppning Ska beställa speed air limited edition idag, och är inte helt säker på vilken storlek ännu. Skulle någon kunna vara jätte snäll, o...
Svar
14
· Visningar
1 124
Senast: seavalley
·
S
Hoppning Hej! Jag är inte så mkt för att tävla och så, :angel:Så jag undrar om någon kan säga mig vad det är för skilnad mellan LA, LB, LC i...
Svar
4
· Visningar
3 434
Senast: annah0j
·
F
Hoppning Nu har snörningen lossnat på ena sidan på mina Parlanti:eek: Satt igår och försökte pilla tillbaks de men lyckades inte. Blev rätt så...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Leopold Van StallkvAsten
·
F
Hoppning Vilken är snyggast? John Withaker hjälmen ser väldigt elegant ut medans GPA hjälmen ser mer sportig ut, tycker jag . Nu är det så att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 874
Senast: steve grodat
·
F
Hoppning Har bara en snabb fråga.:angel: Är Klubbhoppning ALLTID Clearround?
Svar
3
· Visningar
856
Senast: _flugan_
·
E
Hoppning Hur gör ni när ni utbildar era unghästar i hoppning? Har Köpt en 5-åring som är grundriden, och inhoppad lite grann. Hur går man vidare...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Panikie
·
F
Hoppning Ja, som ni ser....hur vanligt är det med en grävd grav(alltså ej matta) i 130 klasser i Sverige?
2
Svar
20
· Visningar
1 996
Senast: trazel
·
Z
Hoppning Ska inhandla nya tävlingskläder och schabrak m.m. Och jag skulle behöva hjälp med vart man kan hitta alla grejorna på intrernet...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Qyenn97
·
S
Hoppning Jag behöver lite hjälp. Har precis köpt mej ett stall så Plånboken är tom.:rofl: Så jag skulle höra med er Hur man bygger hinder, Från...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: zoowie
·
J
Hoppning rider en travare som jag hoppat lite grann med då o då. vi rider mest ut och tränar dressyr, då det är det som jag mest brinner för...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Sacramento_Song
·
O
Hoppning kan ja få min foderhäst å tycka d ä kul å hoppa inne? han hoppar jättebra ute..men inne tappar han lixom sugen :(
Svar
9
· Visningar
1 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Unghästfasoner?

Omröstningar