Vad betyder annonsen?

Sv: Vad betyder annonsen?

Är du seriös säljer du inte en häst på blocket....

Det var ett underligt påstående? Det är väl nästan mer seriöst eftersom man där BETALAR för annonsen, till skillnad från *ähum* andra annonssajter.

ibland när man läser annonser så är de ju så röriga att man inte vet om det är mamma, pappa eller syskon eller hästen som är till salu som presterat det som står. fast i det här fallet så kan de ju inte syfta på pappan iaf, han gick svår med plac redan på 90-talet...

förstår bara inte varför vissa inte tar sig tid och läsa igenom vad de skrivit innan de godkänner annonsen? finns ju dom som inte ens skriver ålder på hästen!
idetta fall måste det ju vara en mkt förvirrad person som skrivit annonsen, det är väl ingen som går på att en 4-åring skall tävla 1,40-1,60 hoppning?

Oj fyra år och skall ´kvala 140,160.. hmm...

idetta fall måste det ju vara en mkt förvirrad person som skrivit annonsen, det är väl ingen som går på att en 4-åring skall tävla 1,40-1,60 hoppning?

Eller som jag tror, helt ute och cyklar och har snappat upp något som hon hört nånstans och tycker det låter bra.

Och har vääldigt höga pristankar.
Vad tycker ni om priset. Har tagit reda på att hästen knappt är riden.

hör med den som ska sälja hästen - hon eller han kan förhoppningsvis svara på dina frågor....

Ja det kanske hon kan. Om hon förstår vad hon skrivit.
Tror inte det.

4års championatet går i 90cm el 1 meter (är något osäker men vet att det är någon av de höjderna) och jag tror knappast att det är tillåtet att hoppa 1.40 med en 4 åring...

mycket underlig annons... en 4-åring får ju inte starta högre än 1,00, och en 6-åring får inte starta över 1,30

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva råd från "utomstående".. hästen ifråga är egentligen inte min, utan ägs av min mor (men hon är hästrädd och har aldrig...
Svar
14
· Visningar
1 981
Senast: Iaraphel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?