Prestige Verseilles

Sv: Prestige Verseilles

Ja de där vita "prickarna" e ruskigt fula!! men de lär nog snart försvinna.. vad tycker ni om sadeln nu då?? Själv har ja inte ridit i min mer... de har andra fått göra:angel: hatar nya sadlar:rofl:
Men den e fin å titta på iaf!!! :D

stubben Edelwisse NT är den bästa sadeln man kan rida och hoppa, rekomenderar den starkt!
Bra greppläder, bra stora klossar fram, extra mjuk sits=normal, ligger bra på de flesta hästarna och till ett bra pris:)

Tycker fortfarande om min ;)

En fråga! Vad har ni för träns till sadeln? Ni som har den bruna färgen. Har nämligen svart träns till min och det är inte så snyggt i längden :cool:
Men man vill ju har träns i samma bruna nyans helst....

Idag kändes sadeln mycket bra!! :love: Å jag tyckte mycket mer om den än om hästen idag!!!!! :devil:

har svart sadel och svart träns... :angel:

Mitt träns är något mörkare brun än sadel, men det är mitt favvo så det får bli kvar. Har ju iaf vita sömmar precis som sadeln ;) Däremot undrar jag; var sjutton hittar jag matchande stigläder och sadelgjord!? Det jag har nu funkar, men tycker egentligen inte om den matchningen... :crazy: SÅ vad har ni?

www.ryttarstugan.se säljer versaille sadeln!:)

Lottiz- Jag älskar sadeln!!:love: Helt otroligt skön, min sits har förbättrats till tusen!!:)
Och hästen har börjat bygga finare muskler och arbetar mycket bättre!
Paneler funkar helt klart bättre på honom!

Supernöjd!!!!!!!!!!!!!!!:banana: :D

Vad kul!!! Jag är oxå hel nöjd med min! har vant mej vid att inte ha så stora stöd oxå! :D

Jag ramla av från min första gången i torsdags :o lite nervöst när hästen galoppa runt med den i ridhuset.

Men var hittar jag stigläder och martingal? Har prestige en egen hemsida?

Ska nog också fixa en bild :d

Här e lite bilder på min shnyggish sadel + nya gjorden:d (också prestige)
mob317.jpg

mob318.jpg

mob321.jpg

mob320.jpg

ojj va många de blev:o :D

Mmmm säger desamma!!:love: :love: Älskar den mer för var dag som går!! Men måste ta å köpa nya stigläder nu för mina gamla äckliga har gjort så sadeln fått skav på ena sidan:cry: DUMMA H**KS LÄDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:devil:

Men jag älskar verkligen den här sadeln! Har t.om ridit dressyr program i den utan problem, jätte bra stöd även där!:bow:
Och hästen har blivit såå snygg!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: Helt otroligt vad en ordentlig sadel kan göra!!:o Ser ut som en helt annan häst!:love:

Fasen va skoj!! Ja jag har ridit ordentligt markarbete i min oxå! å de gick mycket bättre än vad jag förväntat!! :love: har tom vant vid att de inte är så mycket stöd! men de e ju verkligen inget som stör tänker ju inte ens på de längre!!:d

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 041
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
491
Senast: iNHALE
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
985
Senast: Kakis
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025