AbsolutEnsam
Trådstartare
Ah, ok! Jag behöver nog Telias nät tror jag. Har alltid haft Telia så vill gärna fortsätta med deras nät.Om du är beroende av Telias täckning så är det bara Fello av lågprisabonnemangen som går i deras nät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ok! Jag behöver nog Telias nät tror jag. Har alltid haft Telia så vill gärna fortsätta med deras nät.Om du är beroende av Telias täckning så är det bara Fello av lågprisabonnemangen som går i deras nät.
Tack för svar! Tror du det räcker med 3 GB surf? Det är det minsta abonnemanget dom har vad jag har förstått?Jag tog 6 GB först och det gjorde jag aldrig av med. Sen fick jag uppgraderat abonnemanget med 3 GB till utan kostnad när de hade nått jubileum.
Jag surfar typ som du.
Jag har tidigare klarat mig på 5 gig, nu har jag 10 och använder inte upp allt så mellanskillnaden sparas.En fråga till, hur mycket GB surf måste man ha på mobilen? Använder mobilt bredband hemma och annars så surfar jag på nätet, betalar räkningar, kollar Facebook o Instagram typ. Ingen musik eller youtube. Vad använder ni för GB?
Tack för svar! Ok, jag ser nog att jag behöver mer än 3 GB tror jag. Finns 8 GB ser jag på fello. Lite dyrare men ändå stor skillnad mot vad jag betalar på Telias mobilabonnemang.Jag har tidigare klarat mig på 5 gig, nu har jag 10 och använder inte upp allt så mellanskillnaden sparas.
Får man fråga hur du betalar? Du behöver inte svara om du inte vill! Tänkte om det smidigaste med faktura eller med autogiro på kontokort.Jag har Fello och har haft i massor av år, fungerar väldigt bra. Har aldrig haft några problem.
Tack för ditt svar! Funkar det bra? Inget krångel?Autogiro
Det kan räcka. Beror ju lite på hur ofta du surfar och om du kopplar upp dig på Wifi när möjligheten finns.Tack för svar! Tror du det räcker med 3 GB surf? Det är det minsta abonnemanget dom har vad jag har förstått?
Fel, jag har inte autogiro, jag har e-faktura.Jag har Fello (på autogiro) sedan många år. Gillade dem bättre innan Telia köpte dem men tekniskt fungerar det problemfritt.
Ok, ingen fara!Fel, jag har inte autogiro, jag har e-faktura.
Jag har också Fello och är nöjd. Betalar 95kr/månad och har 2 GB/månad men det är ett gammalt abonnemang så nya kunder kan nog inte teckna det.Tack alla för era svar! Tror det blir Fello i inom snar framtid med autogiro på kontokort. Tror det blir 3 GB surf också! Annars får jag höja abonnemanget längre fram om det inte funkar. Tack för tipset!