Bra och billigt Mobilabonnemang?

Hej på er!

Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har jag Telia. Både på mobilen ( 30 dagar uppsägningstid) plus på mobilt bredband ( Simkort som är installerad i en router hemma.) Jag betalar nästan 700kr i månaden för detta. Är det normalt? Har alltid haft Telia. Funderar nu om man skulle byta till Fello? Verkar mer prisvärd. Håller på att kolla över mina fasta kostnader och det skulle bli bra mycket billigare att gå över till Fello tex. Tack på förhand!

Så vad har du för mobilabonnemang? Är du nöjd med ditt?
Fello har ett erbjudande nu för nya kunder. Halva priset de första fem månaderna
https://www.fello.se/?CIVTH
 
Jag har Telenor. 5G. Fria samtal/sms och fri surf för 399.
Hade väl klarat mig med mindre surf men skönt ifall min fiber krånglar hemma eller när man är på språng så behöver jag inte fundera på saken om surfen räcker. :D
 
Jag har också Fello. Betalar 145 kr för 14 GB. Skulle antagligen klara mig på mindre men har inte kommit mig för att byta. Betalar med autogiro och det har fungerat bra.
 
Hej på er!

Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har jag Telia. Både på mobilen ( 30 dagar uppsägningstid) plus på mobilt bredband ( Simkort som är installerad i en router hemma.) Jag betalar nästan 700kr i månaden för detta. Är det normalt? Har alltid haft Telia. Funderar nu om man skulle byta till Fello? Verkar mer prisvärd. Håller på att kolla över mina fasta kostnader och det skulle bli bra mycket billigare att gå över till Fello tex. Tack på förhand!

Så vad har du för mobilabonnemang? Är du nöjd med ditt?
Jag bytte nyligen bort Telia både på mobilen och bredbandet hemma. Sjukt dyrt!
Har Hallon på mobilen nu, och bredband2 på huset. Funkar alldeles utmärkt. Samma hastighet och villkor som tidigare men sparar flera hundra varje månad.
 
En fråga till, hur mycket GB surf måste man ha på mobilen? Använder mobilt bredband hemma och annars så surfar jag på nätet, betalar räkningar, kollar Facebook o Instagram typ. Ingen musik eller youtube. Vad använder ni för GB?
Tänk på att kolla upp vilken täckning de olika företagen har innan du väljer.

Hur mycket GB man använder är nog väldigt olika. Nu har jag företagsmobil som jag använder både i jobbet och privat och jag har 30GB. Detta brukar räcka men det tog faktiskt slut i augusti, troligen för att jag hade varit dålig på att använda wifi under semestern när jag reste. Nu kunde jag enkelt köpa till GB. Du bör ju kunna kolla upp hur mycket GB du använder idag och då kan du ju utgå efter det (om det räcker eller är för lite).
 
En fråga till, hur mycket GB surf måste man ha på mobilen? Använder mobilt bredband hemma och annars så surfar jag på nätet, betalar räkningar, kollar Facebook o Instagram typ. Ingen musik eller youtube. Vad använder ni för GB?
Hemma och på jobbet har jag wifi så det blir oftast inte så mycket för min del, brukar ligga runt 5-6-7 GB och har toppat runt det dubbla. Jag betalar 145 kr / 14 GB och eftersom man sparar det man inte gör av med (upp till 25 GB tror jag) så räcker det fint.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp