Prestige Verseilles

Sv: Prestige Verseilles

Supernöjd :) Helt underbar att rida i! Du då?
Ska se om jag kan få till lite finare bilder på nästa tävling :).

Är också sugen på en sådan sadel, men hur är den i bommen? De flesta Prestige är väl ganska svängda o jag behöver en rak...

Denne sadel är lite åt de rakare håller om man jämför med prestiges andra! Dock har jag fått höra mycket olika, en del säger att den e rak å nån annan att den e böjd... :confused: Min häst har en rakare rygg å den ligger kanon på honom!! så prova!! :banana: Helt underbar sadel!!!:love:

Nu har jag fått min Verseille också! :love: Är jätte nöjd! Dock lite besviken på min häst som har gått och blivit rund (går på bete) så att ingen av sadlarna passar så jag får rida barbacka tills han har gått ner till normal vikt igen :p haha.

Min häst är väldigt svängd i ryggen och sadeln låg som ett smäck! Så den kanske passar både och, hur nu det går ihop?! ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 041
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
491
Senast: iNHALE
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
985
Senast: Kakis
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka