Någon som har råkat ut för samma sak med detta bett?

Sv: Någon som har råkat ut för samma sak med detta bett?

haha kul. i full galopp med eller?
jag galopperade med och sklulle sakta av till trav.

nej jag har också tredelat de enda hästen funkar på!:p

ja usch. jag är fortfarande lite skraj när man tänker på vad som skulle kunna ha hänt. men jag får väl trösta mig med att lillkillen är färdigkvalad till falsterbo nu iaf :D :bump:

Grattis! F¨år man se er oxå i Falsterbo med andra ord, Va kul :D

japp det får du göra:D vem mer ska dit då? :bump:
party på kbällarna eller? ;)

Klart det är party på kvällana, det är fullt ös! Man kommer ju inte till falsterbo för att vila upp sig ;) Hehe! Sommarens höjdpunkt! Men du får väl hålla dig i skinnet under dina tävlings dagar antar jag ;)

haha ja måndag och tisdag ska jag rida. Så då blir det inget partaj. jagh inte inte så mycket för att dricka alkohol men när jag väl gör det då j*vlar :D

Men du skall väl komma till final oxå ?? Vi får ha buketräff någonstans och festa :) Hade varit trevligt tycker jag ! Falsterbo är sommarens fest vecka, tror aldrig att det blir så vilt hemma som det blir i Falsterbo. Man vet aldrig vad som kan hända där.. Brukar du vara i Falsterbo ? Ska du bo i hästbuss eller ?

haha kul. i full galopp med eller?
jag galopperade med och sklulle sakta av till trav.
haha skojjar du eller :D hästen typ skenade på fälten och jag försökta stanna och bettet gick av :D

Jag har hört fler sådana bett som gått av, ja.
Har för mig att det var här på buke.

haha ja klart jag ska komma till final :angel:
jag brukar vara där ibland ärlkar stället.!!
jag hoppas på att vi får långa en lastbil av ett par kompisar. :D då blir det party :D

idag på täningen sa min tränare att hon tyckte jag skulle prova detta bett, vågar man de? :crazy:

ja prova du. fast det beror ju på hur din häst hanterar bettet. om den tex. suger osv. och sen ska man nog kolla upp det efter varje gång man ridit och byta ut det i gämna mellan rum. jag älskade verkligen det bettet men vet inte om jag törs ha det på hästen igen.

Usch vad läskigt :crazy:

Jag skulle reklamera om jag var du! Även om det var länge sen du köpte bettet borde du få pengarna tillbaks, eller åtminstone få ett nytt bett. Stå på dig!
Jag har inte råkat ut för riktigt samma sak, dock gick min tygel av när jag var på tävling i våras. Var jättetråkigt, för vi hade en superbra runda på gång och hade bara några hinder kvar.. Tre gallopsprång innan hindret gick vänstertygeln av. Som tur var hann jag styra av hindret, annars vet jag inte vad som hade hänt. Min häst är inte alltid den lugnaste om man säger så.. :P Det var bara att hoppa av och leda ut från banan, så var den tävlingen över! Lycka till med bettet!

Gammal tråd. :p
Menmen. Jag har varit med om att tre sånna bett gått av, alla av den riktiga varianten.

ja alltså tycker att det är sååå himla dåligt eftersom det ska vara ett kvalitetsbett, men tydligen inte. tyckte annars super mycket om bettet och trodde aldrig att det skulle gå av. de måste ju kunna göra om dem..

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
2 623
Senast: villhöver
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 406
Senast: Ullmerkott
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 982
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025