Hjälm ? ;S

Sv: Hjälm ? ;S

Nja inte bara utan det är väl att de går ton i ton, alltså att "Ventilationsnätet" har samma färg som övriga hjälmen.

Åh herregud... Vad folk kan hitta på för att sälja en hjälm dyrare... :crazy:

Åhhhhh :devil: Då kommer jag och snor din :devil: Nej men beställde en från en ridsportbutik, fick av någon anledning en Wellington i stället (:confused:). Skickade tillbaka den och skulle få JW:n så snabbt som möjligt. (Det här var i början av April nån gång... :smirk:) Vart massa krångel hit och dit, och nu är det tydligen Equalityline själva som krånglar. Kulkul, jag som VERKLIGEN behöver min nya hjälm. HELA överdelen på min gamla IRH håller på att lossna från själva frigolitskyddet, bra liksom :crazy: Så nu bara längtar jag!

Jag tänkte med beställa min JW från utlandet där dem var billigare (Snåla jag :p) men jag köpte den på Fjälkestads Nationella tävlingar när Skara var där :) Så jag fick den snabbt och utan krångel :banana:

HA! Så sant så! :p Min kompis hjälm är inte heller så vacker för tillfället. Vi har nämligen kommit fram till att hennes häst är minst 50% get. Hon har således ätit upp HELA sammetsöverdraget till hennes hjälm! :D (Eller ja, tuggat på det duktigt i alla fall. :pI Himla snygg är den nu! :D

Detta var dessutom från en hästbutik här i Sverige... :angel:

Mja. Har lite svårt för hjälmar som är så "plastiga"! :p

håller med GPA Highlite med mörkbruntläder är snygg, har inte bestämt mej om den med ljusbrunt läder oxå är snygg, men nog är den cool allt
11654253.jpg

Jag tror att jag är den enda men jag tycker att GPA speed air är snyggare än GPA speed air limited edition (den som är enfärgad) :crazy:

Själv tycker jag ju båda är gräsligt fula, men skulle jag tvingas att ha någon av de skulle jag nog ta den förstnämnda isåfall!

Jag har nyss fått två sånnahär:
midsommar022.jpg

Har inte ridit med den ännu. Men jag tycker den är fin och den är ju väldigt säker och det är ju det viktigaste:)

Den har jag med funderat på att köpa, är det bra passform ?
DÅ jag har bruna stövlar och brun kavaj och vägrar helbrun hjälm skulle denna passa utmärkt :) .

Synd bara att orginalet är så JÄ*LA dyr ?:eek:
För den är faktiskt snyggare, iafl den "mörkare" bruna.

Vart köpte du den, hur mkt kostade den ? ::D

Vart ? :) .
där jag frågade kollade de på inköpspriset och sa runt 6000 om de skulle sälja den .

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: Blyger
·
Utrustning Efter ett par års uppehåll från ridning ska jag nu köpa mig en ny häst och har insett att min lastgamla hjälm har gjort sitt. Så jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 220
Senast: MiniLi
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
533
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag behöver köpa en ny stekpanna ASAP men det verkar vara en djungel. Helst vill jag nog ha en gjutjärnspanna men vill inte ha en som...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 624
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar