Hjälm ? ;S

Sv: Hjälm ? ;S

Det beror ju lite på vart du köper dem. Inköpspriset är 1999 kr tror jag, sen plussar ju alla affärer på olika.

John Whitaker hjälmen :love:, ska spara till en själv så småning om.

*kl*

YEEEESSSSSS!!!!!!!
satt å surfade på billigaste JW igår... ångest om jag som inte tävlar verkligen ska köpa en sååå dyr hjälm...

så får jag ett mail från pappa att jag får tillbaka 3900kr på räntan (han har lånet på min lgh å jag betalar räntan till honom)...
är inte det ett tecken på att jag ska köpa hjälmen :love:

provade en kompis strl 58, den har hon haft ett tag, å den satt tight på mig, då borde väl 59 vara bättre? vill ju inte DÖ...

I LOOOVEEEE IIITTTT!!!! :love::love::love::love:

sorbe, du som har koll på allt, var är den billigast? kollade på dina gamla UK-länkar, men frakt å skit så blev de typ samma som en swe hästbutik som skulle ha 2490 för den + typ 270 i frakt (vi är två som ska köpa)...

-------------------------
alltså... vad kostar den på equality line (+ frakt?). å varför heter den inte jw???
är det
Wellington Classic Ridhjälm Charles Owen Art nr: 02090016
eller:
Hampton Ridhjäm Charles Owen Art nr: 02090012

den första väl?

Senast ändrad:

Sök på John Whitaker Hat eller Helmet på Google så kan du nog få fram några länkar iaf.

Wellington Classic är en annan modell, den har kudden bak, men ett snöre istället för autografen.
Hampton är bajsful, den har inte kudden, köp inte den. :p

Annars kanske du orkar vänta? JW kommer med en ny modell om några veckor. ;)

Nej, som jag skrev - Wellington Classic är en ny modell. Ser ut som JW, men har en snodd bak istället för autografen.

tur att jag har dig haha, jag hajjar fan iiiingenting :cool:

så jag kan köpa wellington, å det enda som skiljer är autografen?!
den är ju inte dödsviktig, det är designen på själva hjälmen jag gillar :)

tack :)

men du beställde på equiline eller va de hette?
det står att de bara säljer till ÅF?
vad betalade du för din med autograf ;)

Jag köpte min i min lokala hästsportaffär. Hjälmen beställdes från Equality Line genom affären, tog ungefär 19 timmar att få den, alltså hämtade jag den dagen efter.
Den kostade 2998 kr, men fick rabatt eftersom jag jobbat där = 2698 kr.

EUROLITE! tycker jag e bra snygg och vunnit bäöst i test

Jag köpte en ny hjälm för några månader sen. köpte en JW. Igen.. var verkligen dags att investera i en ny hjälm nu, men jag har väntat på att det ska komma ut en ny hjälm som jag vill ha, men det dök aldrig upp någon. Så då fick det bli en likadan som jag hade tidigare. :) Jag älskar hjälmen, den är riktigt snygg och skön. Tycker att speed air-hjälmen är riktigt ful..

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
735
Senast: Blyger
·
Utrustning Efter ett par års uppehåll från ridning ska jag nu köpa mig en ny häst och har insett att min lastgamla hjälm har gjort sitt. Så jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 220
Senast: MiniLi
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
533
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag behöver köpa en ny stekpanna ASAP men det verkar vara en djungel. Helst vill jag nog ha en gjutjärnspanna men vill inte ha en som...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 624
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025