Schabrak till brun häst

Sv: Schabrak till brun häst

Ljusgrönt är skitsnyggt till lite mörkare bruna hästar, inte till de "chokladbruna" dock. Jag har ett ljusgrönt regntäcke till min mörkbruna häst och det är skitsnyggt!

Grönt är snyggt å de flesta hästar, har själv ett grönt schabrak som är lite matt i färgen med beige kantband och passpoal, passar snyggt på min fux och under min nötfärgade Butet:love:

JAA, brunt på bruna hästar är uuur snyggt! ;) :D

åh jag är också ute efter GG-sakerna.. var kan man köpa dem i STHLM? antingen så har jag väldigt dålig syn, eller så gömmer de sig bara för mig

jag har haft grått
keyimg20070421_7738536_3.jpg

rött
quaprice_01.png

och blått
csi3_06.jpg

Nej, jag tycker inte det passar så bra att ha utrustning i samma färg som hästen. (Jo, läder går bra, men inte schabrak, benskydd, täcken osv.) Men förutom brunt passar ju nästan alla färger på en brun häst (om den inte är mer fux-guld-brun, då är rött och rosa förbjudet :D)
så det är bara att välja och vraka!
Varför inte turkos eller ljusgrönt. Om du vill ha nåt mer diskret så beige eller svart kanske. Vitt är alltid snyggt, men opraktiskt!

Blått är alltid väldigt snyggt! Passar alla hästar och är klasssikt. kan lägga in två bilder. Den ena är visserligen en skimmel och den andra fux, Men tycker det är väldigt snyggt med blått! Annars är vitt alltid snyggt!

9691927.jpg

6620077.jpg
gud:love::love: det där mörkblåa är ju helt:love: märke, pris, inköpsställe?

Tack så mycket. ja det är riktigt snyggt. Det är ett RG, och jag har köpt det av toprider, (www.toprider.se) specialbeställt. har valt färger och paspolaer själv. Det gick på drygt 900 kronor.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: morgaine
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Dyngpeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka